צמד-חמד: קבלו את שיתופי-הפעולה המעניינים בענף האופנה

הקלחת הרותחת של שיתופי-הפעולה בתעשיית האופנה תספק גם בעונת הסתיו הקרובה כמה מהדורות מוגבלות ויוצאות דופן ■ הנה כמה שיתופי-פעולה מעניינים במיוחד - מהצנועים, דרך המפתיעים ועד הראוותניים

שכטר & כיסים

שיתוף-פעולה בין מעצבות המותג כיסים, יעל רוזן ואורלי אלורו לבין שים אדרי, מעצב הבית של בוטיק הטקסטיל שכטר, הוליד קולקציית תיקים ייחודית ויפה ביותר לחורף 2015-2016, הכוללת את ארבעת הדגמים הקלאסיים והפופולריים ביותר של כיסים: דגם קובייה, דגם הובו, דגם טוויסט ודגם כיס. התיקים בקולקציה המשותפת יוצרו מבדי ריפוד איכותיים של שכטר, בצבעוניות שונה כמו שחור-לבן ובטקסטורות קלאסיות וגאומטריות משנות ה-50: בדים על טוהרת טרנד הכחול והלבן עם הדפסים הולנדיים של כלים ואריחי חרסינה קלאסיים ובהדפסי בנדנות ודוגמאות פייזלי מדרום אמריקה.

טווח מחירים: 295-850 שקל.

להשיג בחנויות של כיסים, החשמל 8, בזל 37, תל-אביב ובבוטיק שכטר ברחוב הרצל 65 תל-אביב.

Jeremy Scott & Longchamp

ההומור הילדותי והאסתטי שכל כך מזוהה עם המעצב הצבעוני באופיו - ג'רמי סקוט, מלווה הפעם סדרת תיקים שעיצב בשיתוף-פעולה עם מותג התיקים היוקרתי לונגשאמפ, בשם "המפטי דמפטי" בהדפסים נאיביים של ארנבות, פילים, פטריות, צבים, וכל מה שמחזיר אותנו לעולם של ילדות. רגרסיבי משהו, אם כי מאוד יצירתי.

מחיר: 1,315 שקל.

להשיג בחנות המותג בקניון רמת-אביב.

רותם גור & שוז וובסטור

שיתוף-פעולה ראשון מסוגו בין מותג הנעליים שוז וובסטור לבין מעצבת הנעליים הכל-כך מוכשרת רותם גור למותג vas&crafts והתוצאה כמובן לא מאכזבת. אף שהנעליים בסגנון קוביסטי ואקסטרווגנטי, הן בכל זאת נשיות ועדינות עם אמירה מוחצנת. הקולקציה הייחודית עשויה מעורות איטלקיים איכותיים, בעבודת-יד.

טווח מחירים: 950-1,050 שקל.

להשיג באתר www.shoez.co.il ובחנות השואורום ברחוב ה' באייר 38, תל-אביב.

ALDO & MISHA NONOO

תחת הכותרת - ALDO RISE, מקיים מותג הנעליים אלדו כבר 7 שנים שיתופי-פעולה עם מעצבים בינלאומיים. זו העונה השנייה שבה הוא עושה זאת עם מעצבת הנעליים הניו-יורקית המסקרנת מישה נונו, שעם לקוחותיה הקבועות נמנות בין היתר שרה ג'סיקה פרקר, גווינת' פאלטרו ופיפה מידלטון. הקולקציה כוללת שני דגמים של נעליים, בקו צעיר ואלגנטי, בשילובים של צמר ועור. לצד הנעליים מוצעים גם תיקי צד גדולים ותיק ערב באווירה דומה.

טווח מחירים: 280-700 שקל.

להשיג בחודש הבא ברשת חנויות של אלדו.

ASOS & AV Robertson

איימי ויקטוריה רוברטסון היא מעצבת לונדונית המתמחה בבגדים רקומים לנשים, ומוכרת מאוד בזכות הקישוטים היפים והבלתי שגרתיים שלה על בדים. את ניסיונה המקצועי בעבודת-היד ואת סגנונה הייחודי גיבשה בעיקר תוך כדי עבודתה בבתי אופנה נחשבים כמו אלכסנדר מקווין, דיור, מארק ג'ייקובס ועוד. הפעם עיצבה קולקציית בגדי ערב לאסוס, עם שילובים מעניינים בין גזרות אוברסייז לרקמות וחרוזים, הקווים מודרניים מאוד והאסתטיקה הצבעונית נקייה ונעימה, בדגש על כחול רויאל, אדום ושחור. בין הפריטים: שמלות, טופים, חצאיות, תיקי קופסה ועוד.

טווח מחירים: החל מ-518 שקל.

להשיג באתר אסוס.

שלי דהרי & רוני קנטור

שיתוף-הפעולה בין מעצבת הנעליים רוני קנטור למעצבת התכשיטים שלי דהרי היה כנראה רק עניין של זמן. לקולקציית התכשיטים המשותפת שעיצבו הביאה כל אחת מהמעצבות השראות, צבעים וחומרים מעולמה שלה, והתוצאה הייחודית כוללת 20 שרשראות תחת הכותרת - Two of a kind. כל השרשראות, ארוכות או קצרות, עשויות מתכת מצופות פליז, בשילוב מעניין של חומרים כמו פרספקס, גדילים, חרוזי אקריל וינטג', אבזמי וינטג' וטקסטורות קש.

טווח מחירים: 490-520 שקל.

הקולקציה המשותפת תוצג ב-8.10.15 בשתי החנויות של המעצבות: רוני קנטור: דיזינגוף 78 תל-אביב, ושלי דהרי: רבי פנחס 14, שוק הפשפשים יפו.

בלמיין & M&H

כבר 11 שנה שענקית האופנה השבדית M&H מובילה בהצלחה יתרה את המגמה העולמית של שיתוף-פעולה עם מעצבים-סלבריטאים שבדרך-כלל פריטי הלבוש שלהם, איך לומר, אינם נגישים לרוב האוכלוסייה. הרשת הייתה בין הראשונים להשכיל להבין שמדובר במקדם מכירות מוצלח במיוחד ומדי שנה היא מקפידה לשווק קו כזה שנמכר במחירים נמוכים וזוכה להצלחה אדירה. הפעם, כ-44 פריטי לבוש ו-25 אביזרים כוללת קולקציית הנשים הסנסציונית שעוצבה בשיתוף-פעולה של בית האופנה הצרפתי בלמיין עם M&H. הקולקציה כוללת שמלות עשירות, פריטים איכותיים בחייטות מוקפדת לערב וליומיום והחומרים כצפוי, ראוותניים ומהודרים' לא פחות מהעיטורים האמנותיים שכל-כך מזוהים עם מותג היוקרה הצרפתי: עור, זמש, משי, קטיפה, צמר, חרוזים ועיטורים אמנותיים. פלטת הצבעים מבוססת על שחור, לבן, אדום, ורוד, ירוק, כחול וצהוב שרק מדגישים את עושר הפרטים, עבודת-היד והמוטיבים הייחודיים של בלמיין. כתב-היד הדומיננטי של המנהל הקריאטיבי, אוליבייה רוסטאן, נוכח בכל פריט בקולקציה, כך שלכל אחד כזה יש אמירה משלו.

טווח מחירים: 80-1,800 שקל.

להשיג החל מ-5 בנובמבר 2015 בחנויות M&H בקניון עזריאלי בתל-אביב.