שרה נתניהו: "אני עוברת התעללות ממש רצינית מהתקשורת"

רעיית רה"מ בראיון לגלי ישראל: "יש לבעלי הרבה מה לתת, אני לא חושבת שיש מישהו שמגיע לדרגת הניסיון והאחריות שלו, שיקול הדעת... ובאמת אני חושבת שהוא ראש ממשלה נהדר ששומר על כולנו"

בנימין ושרה נתניהו / צילום: רויטרס
בנימין ושרה נתניהו / צילום: רויטרס

שרה נתניהו, רעייתו של רה"מ בנימין נתניהו, תוקפת את התקשורת וטוענת שהיא עוברת "התעללות קשה" מהתקשורת כבר שנים. 

בראיון לתכנית של מנחם הורוביץ ברדיו גלי ישראל שישודר ביום ראשון, אשר חלקים ממנו פורסמו בערוץ 7, טוענת נתניהו כי "אני עוברת התעללות ממש רצינית שנים מהתקשורת, אין לי כמובן כל הנאה מזה אבל אני חושבת שבאופן פרדוקסלי שאנשים שפוגשים אותי מבינים שאין קשר בין הדמות מהתקשורת למי שאני".

נתניהו טענה כי היחס של התקשורת כלפיה וכלפי רה"מ הינו "מגמתי" ו"מעוות", אך זה פגע בתקשורת שכן היחס הזה "גרם לגידול של ירידת אמון הציבור שלא חושב שהתקשורת אובייקטיבית... זה די בגלל המציאות של מה שהם עשו ועדיין אנחנו מרגישים שיש תקשורת ויש עַם וכשנתקלים באנשים אני מקבלת כל כך הרבה חום ותמיכה זה באמת באמת מרגש אותי ומראה שהציבור הרבה יותר בוגר".

רה"מ צפוי לנאום הערב באו"ם, ועל כך אמרה שרה נתניהו כי "האו"ם זה לא המגרש הביתי שלנו וגם לא של אף אדם שוחר חופש אמיתי ודווקא בשל הסיבה הזאת, צריך לעמוד עם ראש זקוף כפי שראש הממשלה שלנו עושה כל פעם, וכל פעם מחדש אני מתרגשת וגאה במהלך הדקות של הנאום עצמו וכמובן יש הרבה התרגשות לפני".

נתניהו שיבחה את רה"מ והוסיפה: "יש לבעלי הרבה מה לתת, אני לא חושבת שיש מישהו שמגיע לדרגת הניסיון והאחריות שלו, שיקול הדעת... ובאמת אני חושבת שהוא ראש ממשלה נהדר ששומר על כולנו ושהוא עושה כאן דברים נהדרים גם בכלכלה שגם התקשורת לא תמיד אוהבת לספר על זה.

"בימים האלה בטווח בזמן מתהווה כל כך קשה אנחנו נמצאים כאן בזכות הרבה מה שהוא עושה בתוך אי של שקט, של שגשוג בתוך אזור שהוא בוער, מדינות מתפרקות, אכזריות... היציבות הזאת היא הרבה בזכות בעלי. לא רואה מישהו שיכול להנהיג את המדינה באחריות, שיקול הדעת והניסיון שלו. הוא כאן עבור כולנו".