"שלחנו הזמנות לחתונה חודש לפני בדואר, והן הגיעו אחריה"

אבישג שאר ישוב דויטש התחתנה לאחרונה, ולמרות ששלחה את ההזמנות לחתונה כחודש לפני התאריך המיועד בשירות המיוחד "דואר 24" - כמעט כל ההזמנות הגיעו אחרי האירוע ■ הדואר: "מקרה חריג שלא מעיד על הכלל"

כנראה שהרפורמה בדואר ישראל עדיין לא השיגה את היעדים המצופים של שיפור השירות. בערוץ 10 התארחה הבוקר (ג') אבישג שאר ישוב דויטש, שהתחתנה לאחרונה, ולמרות ששלחה את ההזמנות לחתונה כחודש לפני התאריך המיועד בשירות המיוחד של הדואר, "דואר 24", שאמור לדאוג לכך שהן יגיעו בתוך ימים ספורים - כמעט כל ההזמנות הגיעו לאחר מועד החתונה.

"שלחנו הזמנות יותר מחודש לפני החתונה בדואר, וכולן הגיעו אחרי החתונה. יותר מכך, שילמנו יותר כסף ושלחנו את ההזמנות ב'דואר 24', וזה לא עזר. השירות של הדואר היום הוא נורא והיום", היא אומרת.

לדבריה, "ההורים שלנו עוד הלחיצו אותנו ואמרו לנו לשלוח יותר מחודש לפני".

- אז למה לשלוח בכלל בדואר?

"תמיד יש את המבוגרים והזקנים שאין להם וואטסאפ או אי-מייל, ולכן עדיין חייבים להשתמש גם בדואר. זה מרגיש שאין היום מישהו שמרוצה משירותי הדואר. הרפורמה לא עשתה את המצופה אלא להיפך.

"מזל שהתקשרנו כמה ימים לפני החתונה וגם שלחנו הזמנות בוואטסאפ, ואז הבנו שכמעט כולם לא קיבלו את ההזמנות. שמענו גם על מקרים הרבה יותר חמורים", אומרת אבישג.

- איך הייתה החתונה?

"בסוף היה נהדר, וכולם הגיעו. מזל שהתקשרנו לכולם ועלינו על הבעיה לפני והודענו להם על החתונה".

תגובה הדואר: "מדובר במקרה חריג שלא מעיד על הכלל. נשמח לקבל את פרטי הלקוחות כדי לטפל במקרה".