הסדרה הישראלית "כפולים" תשודר ב-127 מדינות בעולם

העסקה בין FOX וקשת אינטרנשיונל נחתמה במסגרת יריד מיפ ■ הסדרה, שנקראת באנגלית "FALSE FLAG", תשודר בגרסתה הישראלית המקורית, בעברית, ולא נמכרה במסגרת עסקה זו כפורמט

חברת הערוצים הבינלאומית FOX אינטרנשיונל צ'אנלס חתמה על עסקה עם קשת אינטרנשיונל, לפיה דרמת המתח "כפולים" תשודר ב-127 מדינות ברחבי העולם. העסקה נחתמה במסגרת יריד מיפ שמתקיים בימים אלה בקאן שבצרפת.

הסדרה, שנקראת באנגלית "FALSE FLAG", תשודר בגרסתה הישראלית המקורית, בעברית, ולא נמכרה במסגרת עסקה זו כפורמט. העסקה אינה כוללת את ישראל, צרפת וארה"ב, שם שוקדים בימים אלה על אדפטציה מקומית לסדרה בהפקת אולפני FOX ו-Keshet סטודיוס.

עסקה זו מצטרפת לעסקה של צרפת מהשבוע האחרון, במסגרתה רכש ערוץ הטלוויזיה CANAL+ את הסדרה וצפוי לשדר אותה בהמשך השנה. בפברואר האחרון הוקרנה הסדרה בפסטיבל ברלין והייתה לסדרת הדרמה הישראלית הראשונה והיחידה שהוצגה בפסטיבל.

"כפולים" תושק בישראל, בקשת, ערוץ 2, ב-29 באוקטובר. הסדרה עוסקת ב-5 אזרחים ישראלים המוצאים את עצמם לפתע במרכזה של פרשיית ריגול. הם קמים בבוקר ומגלים, ללא כל הכנה מוקדמת, כי שמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי המיוחס למוסד.

את הסדרה יצרו מריה פלדמן ועמית כהן, במאי: עודד רסקין, מפיקות: ליאת בנאסולי ומריה פלדמן.