חברת WebPals שכרה 1,500 מ"ר בבית זיואל ברמת החיל בכ-1.44 מיליון שקל לשנה

החברה מקבוצת XLMedia מרחיבה את משרדיה: השטח מתווסף לכ-2500 מ"ר נוספים ששוכרת החברה באותו הבניין

בנייני משרדים/ קרדיט: שאטרסטוק
בנייני משרדים/ קרדיט: שאטרסטוק

חברת WebPals מקבוצת XLMedia חתמה על הסכם להרחבת שטח המשרדים בו היא עושה שימוש בבית זיואל שברמת החיל בתל אביב. מדובר בבניין שנמצא בבעלות החברות ויתניה ואמות השקעות. חוזה השכירות החדש שחתמה החברה מול בעלי הבניין המתייחס לשטח של 1,500 מ"ר כאשר שטח זה מתווסף לכ-2500 מ"ר נוספים ששוכרת החברה באותו הבניין.

במסגרת ההסכם, WebPals תשלם 80 שקל למ"ר לחודש, סכום זהה לזה שהיא משלמת על שטחי המשרדים בהם היא כבר עושה שימוש כעת. מדובר בשכר דירה שנתי בגובה כ-1.44 מיליון שקל. הסכם השכירות נחתם לתקופה בת 4 שנים עם אופציה להארכה. דמי הניהול שתשלם החברה בבניין עומדים על כ-15 שקל למ"ר לחודש.

"שטח המשרדים הנוסף נועד לתת מענה להתרחבות המתמשכת בפעילות הקבוצה והינה חלק ממהלך הרחבת צוותי הפיתוח של החברה וגיוס העובדים שקבענו לשנת 2015", כך מסרה היום ענבל לביא, מנכ"לית Webpals .

ירון שמיע מנכ"ל ומבעלי חברת SGS המנהלת את הנכס עבור ויתניה ואמות ציין כי מדובר בשטחים שפונו בעבר על ידי חברת קומברס ונשמרו לטובת השכרתם לחברת webplas.

חברת Webpals הישראלית מהווה את מרכז הפיתוח והטכנולוגיה של קבוצת XLMedia, הנסחרת בבורסה המשנית של בריטניה AIM בשווי של מעל 200 מיליון דולר. Webpals מעסיקה כ- 170 עובדים ומתמחה בפיתוח אתרי אינטרנט, כלים מתקדמים לניהול קמפיינים בערוצים שונים, מערכות מידע ומעקב ביצועים עבור הקבוצה.