LG: להכניס בגדים מלוכלכים לארון - ולהוציא אותם נקיים

צפו בארון החדש של LG שמנקה ומגהץ בגדים ללא אבקת כביסה ושאר כימיקלים

לא מעט אנשים היו רוצים להפטר מהמטרד הזה שנקרא לכבס, לקפל ולתלות. אפשר לומר שאנחנו בדרך למהפיכה. חברת LG פיתחה מוצר חדש בשם Styler - מעין תא ארוך שנראה כמו ארון, ולמעשה יכול להשתלב בחדר הארונות, אלא שהוא גם מצויד במערכת טכנולוגית לניקוי יבש של הבגדים שמוכנסים אליו. הסטיילר מסוגל ליישר קמטים, להוציא כתמים וריחות מבגדים בלי אבקת כביסה ושאר כימיקלים, ואפילו להיפטר מ-99.9% מהבקטריות והחיידקים.

בתוך הארון עצמו ממוקמת מערכת שפועלת על אדים אשר מתחילים ליישר את הבגד ולחטא אותו. משאבה מיוחדת מזרימה אוויר חם בטמפרטורה יחסית נמוכה, שמונעת מהבגדים להתכווץ. לאחר מכן הקולבים מנענעים אותו בעדינות אחורה וקדימה כדי להיפטר מהקמטים, ואז מותזים על הבגד אדי ריח שנפטרים מריחות של עישון, מזון או זיעה, ומייצרים לו ארומה רעננה לפי בחירת המשתמש.

לפי LG, המערכת החדשה תומכת בניקוי מעילים, סוודרים, קרדיגנים ושאר פריטים עדינים שחברות הניקוי היבש לרוב הורסות. המערכת מסוגלת גם לתקשר עם מכשירים חכמים אחרים בבית, למשל הסמארטפון, ולשלוח התראות כאשר היא זקוקה לתחזוקה או תיקון.

ניתן גם להוריד אפליקציות לסמרטפון שמסוגלות להתאים סגנונות ניקוי לבגדים ספציפיים באמצעות נגיעה פשוטה במסך. עם זאת, התענוג כולו לא זול - 2,000 דולר. ב-LG מקווים שלפחות בתי מלון, שדות תעופה ואנשים עשירים במיוחד יראו במערכת הזו גאדג'ט הכרחי.