"אמירייטס" האריכה החסות עם המבורג עד 2019

חברת התעופה של דובאי תשלם כ-22.5 מיליון אירו עבור ההסכם עם קבוצת הבונדסליגה; משמשת כספונסרית בכל חמש הליגות הבכירות באירופה, בזכות הסכמים עם ריאל מדריד, ארסנל, פ.ס.ז' ומילאן

המבורג בונדסליגה / צילום: רויטרס
המבורג בונדסליגה / צילום: רויטרס

חברת התעופה "אמירייטס" ממשיכה להשקיע סכומי עתק בפרסום בספורט, ובעיקר בכדורגל האירופי. האחרונה שתמשיך ליהנות מחסות יוקרתית היא המבורג הגרמנית, שהאריך את הסכם החסות עם חברת התעופה של דובאי עבור 7.5 מיליון אירו לעונה. ההסכם בין הצדדים הוא לשלוש עונות (22.5 מיליון אירו בסך הכל), עד שנת 2019.

המבורג ואמירייטס משתפות פעולה משנת 2006. במסגרת החסות הנוכחית תמשיך חברת התעופה להיות נותנת החסות הראשית על חולצת המשחק של קבוצת הבונדסליגה, ובנוסף תזכה לחשיפה בפרסום באצטדיון הביתי של הקבוצה.

אמירייטס נחשבת לאחת מהמפרסמות הגדולות בכדורגל העולמי, ודואגת לדריסת רגל בכל אחת מחמש הליגות הבכירות באירופה: היא הספונסרית הראשית של ריאל מדריד (לה ליגה), פריז סן ז'רמן (ליג 1), מילאן (סרייה A), ארסנל (פרמיירליג) וכאמור המבורג (בונדסליגה).

המבורג ניצלה בתום העונה שעברה מירידה לבונדסליגה 2, אחרי שהצליחה לנצח את קרלסרוהה מליגת המשנה בסיכום שני משחקי הפלייאוף על מקום בבונדסליגה.