אודי שרביט מחליף את גיל גבע כמנכ"ל קבוצת תדהר

גבע, שכיהן עד היום גם כמנכ"ל לצד היותו אחד מהבעלים, ימשיך לכהן כמנהל עסקים ראשי ויו"ר פעיל של הקבוצה

חילופי מנכ"לים בקבוצת תדהר: אודי שרביט, מי שכיהן בשנה וחצי האחרונות כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה וכמשנה למנכ"ל, מונה למנכ"ל קבוצת תדהר במקומו של גיל גבע. שרביט (44), נשוי + 4, הוא בעל תואר ראשון בחשבונאות מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן. שרביט החל את דרכו בקבוצה לפני כ-12 שנים בתפקיד סמנכ"ל כספים. בעברו שימש כ-5 שנים, כמנהל כספים במיקרוסופט ישראל וכשנתיים כרו"ח בארנסט אנד יאנג (EY).

גבע, שכיהן עד היום גם כמנכ"ל לצד היותו אחד מהבעלים, ימשיך לכהן כמנהל עסקים ראשי ויו"ר פעיל של הקבוצה. אריה בכר, מבעלי תדהר וממקימי הקבוצה ומארק ויסמן, ימשיכו לכהן כדירקטורים.

עוד במסגרת השינוי בשדרת הניהול של הקבוצה, טל הרשקוביץ, המכהן כמנכ"ל תדהר בנייה, חטיבת הביצוע של תדהר, מונה למשנה למנכ"ל הקבוצה, בנוסף לתפקידו כמנכ"ל תדהר בנייה, תוך הרחבת סמכויותיו בהתאם.

"מדובר בהמשך טבעי למינויו של אודי למשנה למנכ"ל הקבוצה לפני כשנה וחצי", כך גבע על המינוי, "השינוי נובע מהגידול בהיקף פעילותה ועסקיה של תדהר בארץ ובעולם, האתגרים שהקבוצה עומדת בפניהם והרצון לשמר את ערכי הליבה, עליהם מושתת פעילות הקבוצה, תוך התאמת המבנה הארגוני שלה לגודלה ולהיקפי פעילותה הנוכחיים".