מופעי חנוכה: גם השנה מציע רמי לוי מופע ב-20 שקל

יותר מ-75 אלף כרטיסים למופע המסובסד "גיבורי האור משימה מהשקמה" נמכרו תוך יום ■ כמה יעלו מופעי חנוכה אחרים?

מכירות הכרטיסים למופעי חנוכה החלו, ותוך פחות מיממה נמכרו 75 אלף כרטיסים מתוך סך של 100 אלף כרטיסים למופע המסובסד שמעלה זו השנה השלישית רמי לוי במחיר סמלי של 20 שקל.

במופע, "גיבורי האור משימה מהשקמה" משתתפים טוביה צפיר, מיקי, פיקו, לינור אברג'יל, נתן נתנזון וניקי גולדשטיין.

מכירת הכרטיסים נפתחה אתמול (ב') בשעה 16:00. ללקוחות ישראכרט, שעמה נעשה שיתוף-הפעולה למופע השנה, התאפשר לרכוש את הכרטיסים שעתיים לפני כולם, ובפרק הזמן הזה נמכרו 27 אלף כרטיסים. 53 מופעים יועלו ברחבי הארץ במהלך החודשים דצמבר-ינואר הקרובים.

"המחיר, 19.90 שקל, זמין לכולם", מבהירה יפית אטיאס, בתו של רמי לוי, סמנכ"לית השיווק של הרשת: "אין שום התניות, לא צריכים לקנות אצלנו או להשתייך למועדון לקוחות. פתחנו את המכירה מבלי שפרסמנו דבר, והשמועה רצה במהירות, אפילו בקבוצת וואטסאפ של הגן של הילדים שלי עדכנו על פתיחת המכירה, ותוך שעות ספורות נמכרו עשרות אלפי כרטיסים. זו השנה השלישית שאנחנו מעלים מופעי חנוכה, ומדובר במופע מושקע עם כוכבים שמשתכרים יפה. כולם מרוויחים בצורה ראויה ונכונה".

- האם מכירת כל הכרטיסים מכסה את העלויות?

"ממש לא, אבל כבר למדנו שהדברים חוזרים אליך בדרך אחרת. לא הכול צריך להיות באותו רגע בהיבט של שורת הרווח".

לדבריה, "ההסתערות על הכרטיסים מלמדת עד כמה הציבור צמא לתרבות, בעיקר בחנוכה חג ההצגות, ועד כמה הציבור צמא למחירים נמוכים ושפויים. משפחה בת 5 נפשות יכולה לקחת את הילדים למופע ב-100 שקל. בעבר משפחה הייתה מוציאה 1,000 שקל על בילוי כזה. זה הזוי".

- האם המהלך הוביל להורדת מחירים גורפת למופעי חנוכה?

"אין לי ספק. פעם הכרטיסים הכי זולים ומסובסדים נמכרו בכ-50 שקל, היום יש כרטיסים ב-30-40 שקל - מחירים שלא היו בלקסיקון של מפיקים ושל החברות שקשורות לכל תחום הבידור. בזכותנו עוד רשתות מזון נכנסו לתחום".

במופעים הקודמים המחיר הסמלי הזה כלל גם ערכת כיבוד לילדים. אטיאס מסבירה כי השנה הערכות הללו לא יחולקו, משום שכמות הכרטיסים הוכפלה.

מכירת הכרטיסים מתבצעת באתר של רמי לוי, ואין תוספת של עמלה על מחיר הכרטיס.

כאמור, רשתות מזון נוספות מציעות כרטיסים מוזלים למופעי חנוכה: שופרסל, נותנת החסות לפסטיגל, מציע לחברי מועדון הלקוחות של הרשת כרטיס בכ-70 שקל בקנייה ב-30 שקל של מוצרי המותג הפרטי של הרשת (עד 5 כרטיסים לקנייה). המחיר המלא למופע "היי סקול פסטיגל" הוא כ-170 שקל. המכירה תחל ב-20.10 לרוכשים בסניפים ובאתר שופרסל. בין המשתתפים בפסטיגל השנה: יהודה לוי, אליאנה תדהר ושחר חסון.

רשת חצי חינם מציעה כרטיס בכ-40 שקל למחזמר "המכבים", לרוכשים ב-300 שקל (עד 5 כרטיסים בקנייה). המחיר הרשמי להצגה הוא 150 שקל, כאשר רוכשי הכרטיסים דרך חצי חינם, נותנת החסות למופע, יקבלו בנוסף את תקליטור המופע ללא עלות. במחזמר, שיעלה בחודשים נובמבר-דצמבר, מככבים רינת גבאי, צביקה הדר, לי בירן, דנה פרידר ואסף הרץ. עד כה, כשבוע לאחר פתיחת המכירה, נמכרו 30 אלף כרטיסים.