OnePlus פותחת נציגות בישראל; כמה עולה הדגם החדש?

מחירו של המכשיר דרך היבואן הרשמי סי דאטה יעמוד על 2,500 שקל, לעומת 2,300 שקל דרך אתר הקניות צ'יינה בי ■ קארל פיי, מייסד החברה, הגיע לארץ לכבוד השקת המכשיר

תמונות מייסד וואן פלוס קארל פיי/ צילום: אילן סימן טוב
תמונות מייסד וואן פלוס קארל פיי/ צילום: אילן סימן טוב

חברת OnePlus הסינית הכריזה הבוקר (ג') על פתיחת נציגות בישראל והשקה רשמית של דגם ה-2 בארץ. מחירו של המכשיר דרך היבואן הרשמי סי דאטה יעמוד על 2,500 שקל, לעומת 2,300 שקל דרך אתר הקניות צ'יינה בי, המציע את הסמארטפון לרכישה בישראל כבר מספר שבועות.

ההבדל הוא שאת הסמארטפונים דרך צ'יינה ביי מקבלים בתוך 10 ימי עסקים, בעוד שאת אלו של סי דאטה הלקוחות יכולים לקנות ולקבל באופן מיידי במגוון רשתות סלולר ואלקטרוניקה. בשלב זה, אף חברת סלולר (אורנג', סלקום ופלאפון) לא מוכרת את המכשיר אצלה ברשת.

סטיבן וונג, המנהל העסקי לשווקים חדשים בוואן פלוס התייחס לסוגיה הכואבת של המחיר בישראל, היקר משמעותית מזה שבארה"ב. "המחיר בישראל שונה מזה שבארה"ב, בגלל המיסוי אצלכם המגיע ל-34%". בארה"ב דגם ה-2 נמכר ב-1,620 שקל.

הנציגות של וואן פלוס תחל לפעול בישראל במהלך הרבעון הראשון של 2016, כאשר וונג מספר כי "אנחנו לא יכולים להיות בכל מדינה, בגלל שאנחנו חברה קטנה, לכן חברנו לשותף - סי דאטה. משרדי וואן פלוס יהיו ממוקמים בתוך משרדי סי דאטה בפתח תקווה. פעילות וואן פלוס בארץ תתמקד בניהול קשרים מול הלקוחות, להם הם קוראים מעריצים. החברה הקימה עמוד אינטרנט רשמי (oneplus.net/il), עמודי פייסבוק וטוויטר. בנוסף, וואן פלוס תערוך פעילויות שונות למעריצים, תקיים קשרים עם חברות סטארט אפ מקומיות ותרחיב את מגוון המוצרים שהיא מוכרת בישראל. "בהמשך יהיו לנו גם חדשות לגבי מכירת מוצרים אונליין", אומר וונג.

קארל פיי, מייסד החברה, אשר הגיע לארץ לכבוד השקת המכשיר, סיפר ל"גלובס" שהוא נפגש ביומיים האחרונים עם מספר סטארט-אפים מקומיים, אבל וואן פלוס לא מתכנת לבצע רכישות או השקעות בהן. "המטרה היא לחפש טכנולוגיות שיתאימו למוצרים שלנו".

לקריאת הביקורת על הוואן פלוס 2 לחצו כאן.