בר רפאלי תובעת את עורך הדין שלה: "חייב לי כסף"

תובעת 151 אלף שקל מעו"ד יוסף מילר שייצג אותה במשפט נגד סאני ■ רפאלי תבעה מסאני 4 מיליון שקל, ביהמ"ש פסק לה 400 אלף שקל, אך לבסוף היא קיבלה רק 17 אלף שקל - כי לטענתה עו"ד מילר לא סיים את הגבייה

הדוגמנית בר רפאלי תובעת ב-151 אלף שקל את עורך הדין שייצג אותה במשפט נגד חברת התקשורת סאני ב-2009.

בכתב התביעה שהוגש לפני מספר ימים לבית משפט השלום בתל-אביב, נטען כי עו"ד יוסף מילר חייב לדוגמנית 151,118.94 שקל בגין מקדמה שנתנה לו - מכספי הזכייה שהיא ציפתה לקבל מסאני.

כזכור, ב-2009 תבעה רפאלי את חברת סאני על למעלה מ-4 מיליון שקל, בטענה כי החברה שידרה את ימי צילום הפרסומת שלה בשידור חי ברשת, וזאת ללא ידיעתה. כמו כן, על-פי כתב התביעה שהוגש, החברה השתמשה בסרטון הפרסומת והקרינה אותו גם על מסכי בית הקולנוע, בניגוד להסכם בין הצדדים.

 

כעת תובעת רפאלי את עורך הדין שייצג אותה במשפט. בתביעה צוין כי ההסכם בין עו"ד מילר למשפחת רפאלי היה שעורך הדין יקבל 20% מהסכום הכולל אותו תקבל רפאלי מהתביעה נגד סאני. על-פי רפאלי, באפריל 2011, כשהתביעה עדיין בעיצומה, ביקש עורך הדין מקדמה בסך 120 אלף שקל.

על-פי החישובים, עו"ד מילר היה אמור לקבל בסוף המשפט סכום של כ-800 אלף שקל, כך שהמקדמה נראתה למשפחת רפאלי כסכום הוגן. ואולם, לצערם של עורך הדין ורפאלי, באוקטובר 2013 פסק בית המשפט לטובתה של רפאלי, אך חייב את חברת סאני לשלם לדוגמנית רק 400 אלף שקל - פחות מעשירית מהסכום עליו תבעה.

למרות ההסכם בין רפאלי לעורך דינה דאז, על-פיו הוא יהיה האחראי המלא על איסוף הכספים, הדוגמנית קיבלה לבסוף סכום של 17 אלף שקל, וזאת, לטענתה, כיוון שעורך הדין לא ביצע את עבודתו כמצוין ולא סיים את פעולות הגבייה כפי שסוכם. מה שאומר שעורך הדין, שלקח מקדמה ממשפחת רפאלי - חייב לה לכאורה סכום של 116,589 שקל, זאת לאחר שייקח לעצמו את שכר-הטרחה בסכום של 3,411 שקל, שהם בעצם 20% מהסכום שהצליח עורך הדין לגבות.

רפאלי טוענת בתביעתה כי עורך הדין מסרב להחזיר לה את הכסף שניתן לו, זאת למרות שהוא התחיייב להחזירו. עוד היא טוענת כי כל הפניות שנעשו למשרדו בתקווה שיחזיר את הכסף - לא נענו. אי לכך, מבקשת כעת הדוגמנית לתבוע את עורך הדין על הסכום שנלקח ממנה, בתוספת ריבית והצמדה.