הסמארטפון נקסוס 5X של גוגל ו-LG יושק בישראל בנובמבר

היום השיקה LG את הסמארטפון במספר מדינות בארה"ב, קנדה, אנגליה, אירלנד, הודו, קוריאה ויפן ■ מחירו של ה-5X בחנות גוגל Play בארה"ב הוא 380 דולר לגרסת ה-16 ג'יגה; מחיר בישראל עדיין לא פורסם

חברת LG ישראל הודיעה היום (ב') שהנקסוס 5X יושק בישראל בשבוע הראשון של נובמבר. היום השיקה LG את הסמארטפון במספר מדינות בארה"ב, קנדה, אנגליה, אירלנד, הודו, קוריאה ויפן.

ה-5X מגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD. עובי המכשיר הוא 7.9 מ"מ. המצלמה מגיעה עם חיישן 12.3 מגה פיקסל ומפתח צמצם הוא F/2.0. בגוגל מספרים שהטכנולוגיה במכשיר מאפשרת לתאורה רבה יותר להיכנס פנימה וכך לספק תוצאות צילום טובות יותר במקומות סגורים. המצלמה כוללת גם חיישן מיקוד מהיר בטכנולוגיית לייזר. יכולת נוספת היא צילום וידיאו בתנועה איטית.

המעבד בסמארטפון הוא מסוג סנפדרגון 808 עם 2 ג'יגה זיכרון עבודה. נפח האחסון עומד על 16 או 32 ג'יגה ללא אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. הסוללה ב-5X מגיעה בקיבולת של 2700 מיליאמפר/שעה והמחבר הוא מסוג USB Type C.

הנקסוס 5X מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת מרשמלו (6) אשר מציעה יכולות מעניינות, כמו תצוגה של אפליקציות שהמשתמש מרבה להשתמש בהן באותה שעה ביום. האפליקציות הללו מוצגת על גבי ממשק צף על גבי התפריט הרגיל. למרשמלו יש גם תוכנה בשם Doze המבטיחה להאריך את זמן השימוש בסוללה באמצעות מצב המתנה הצורך מעט אנרגיה.

מחירו של ה-5X בחנות גוגל Play בארה"ב הוא 380 דולר לגרסת ה-16 ג'יגה. מחיר בישראל עדיין לא פורסם.