רשות השידור תעבור ממתחם שרונה לרחוב קרמניצקי בת"א

תעבור עד תחילת 2016 למבנה שכיום משמש את מערכת ynet ■ העורך הראשי של רשות השידור, יונה ויזנטל, מסיים היום את תפקידו

יונה ויזנטל / צילום: יוסי כהן
יונה ויזנטל / צילום: יוסי כהן

קריית השידור של רשות השידור בתל-אביב תתפנה עד ראשית 2016 ממקום מושבה הנוכחי בקרבת מתחם שרונה, ותעבור למבנה ברחוב קרמניצקי בעיר.

בימים הקרובים יגיש המפרק של רשות השידור, הכנ"ר פרופ' דוד האן, בקשה רשמית בנושא לבית המשפט ובה פרטי החוזה.

המבנה הוא בכתובת קרמניצקי 6 בעיר, במקום שכיום משמש את מערכת ynet. האחרונה צפויה לעבור בראשית השנה הבאה למבנה חדש במערב ראשון-לציון, שישמש את כל קבוצת "ידיעות אחרונות".

אחת ההתניות של משרד האוצר להמשך תקצוב רשות השידור היא פינוי המתחם בתל-אביב ששימש את רשות השידור במשך עשרות שנים, בתקווה להניב סכום של מאות מיליוני שקלים משטחי הנדל"ן שיתפנו. האן עמד בלוחות הזמנים שהציב האוצר לעניין.

סכום הכסף, שאמור להגיע ממכירת הנכסים, אמור לממן את הרשות ואת הסכמי הפרישה של עובדיה במארס 2016, אז על-פי חוק תיסגר הרשות, ויוקם תאגיד השידור הישראלי החדש.

בתוך כך, העורך הראשי של רשות השידור, יונה ויזנטל, מסיים היום (ג') את תפקידו לאחר שנה. ויזנטל, שניהל את רשות השידור מאז נכנסה להליך פירוק, תחת המפרק, התפטר לאחר שעבר בכנסת התיקון לחוק תאגיד השידור הישראלי, ובמסגרתו הורחבו סמכויותיו של המנכ"ל הזמני של התאגיד, במקביל אליו. תפקידו של ויזנטל יפוצל - את סמכויות העורך הראשי של הרשות ייקח על עצמו שמעון אלקבץ, ואילו סמכויות הניהול יועברו לברי בר-ציון.