מטבחי פורצלנוסה נכנסים לישראל בהשקעה של 4.5 מיליון שקל

המותג הספרדי פעל עד עכשיו בישראל בתחום הקרמיקה והציוד לחדרי אמבטיות, וכעת הוא מרחיב את פעילותו ■ השיק אולם תצוגה ראשון בנמל ת"א

שחקן חדש בתחום מטבחי הפרימיום: המותג הספרדי פורצלנוסה (PORCELANOSA), שהשיק אולם תצוגה ראשון בישראל, בהשקעה 4.5 מיליון שקל. האולם ממוקם בנמל תל-אביב ומשתרע על שטח של 250 מ"ר.

המותג פעל עד עכשיו בישראל בתחום הקרמיקה והציוד לחדרי אמבטיות, וכעת הוא מרחיב את פעילותו.

את המותג פורצלנוסה מגדיר חוסה הראריאס, המנכ"ל העולמי של החברה, שהגיע ארצה לרגל הפתיחה, כמותג פרימיום "במובן של האיכות, החדשנות, החוויה והמחיר. המתחרים שלנו הם מותגים כמו בולטהאופ, בופי ודאדא", הוא אומר.

הזכיינים של המותג בארץ הם משה בכר וצביקה גולדפרב.

- האם בנישת של מטבחי הפרימיום יש מקום לעוד שחקן?

"אם בישראל פועלים מספר מותגי פרימיום, ולתפיסתנו יש ביקוש לכך, ויש מקום לעוד. התחרות תעודד גם את המתחרים להתאמץ יותר ולהביא משהו חדש. כרגע בולטהאופ נינוחים למדי, מאחר שהם השחקן החזק בישראל בפרימיום, אבל מי שיביא בשורה של חדשנות, יוכל לזכות בנתח שוק גדול יותר".

- בולטהאופ הוא מותג מוכר שנמצא בישראל זה שנים. המותג שלכם פחות מוכר.

"אנחנו נדאג להודיע שהגענו לשוק הישראלי, לא רק דרך אולם התצוגה אלא גם באמצעות קמפיינים".

הפרזנטורים של המותג הם השחקנים ניקול קידמן וג'ורג' קלוני, שחקן הטניס רפאל נדאל ועוד.

לדברי הראריאס, "מי שמכיר את מותגי היוקרה מכיר אותנו. אנחנו מצפים למכור 100-150 מטבחים בטווח של השנה הראשונה".

לדבריו, "השווקים החזקים של פורצלנוסה הם ארה"ב, לאחר מכן בריטניה, ואחריה צרפת וספרד. אנחנו חברה גלובלית, שבה ישראלים שרואים מטבח בניו-יורק, בלוס אנג'לס או בשנחאי יכולים להזמין את הכול משם ולקבל כאן".