השיר החדש של אדל, "Hello", הוא הלהיט של הסתיו

אדל הוציאה ביום שישי האחרון את הסינגל החדש שלה מתוך אלבומה השלישי שייצא בעוד חודש, עם ביצוע שמפגין גדולה ואיפוק, ישירות ועומק, יכולות מרהיבות ודיוק רגשי

אדל / צילום:רויטרס
אדל / צילום:רויטרס

שתיהן לבנות ומוכשרות להפליא, וחולקות ביניהן בעשור הנוכחי את הובלת הפופ העולמי משני צידי האוקיינוס האטלנטי. הקמפיין סביב "1989" אלבומה החמישי של טיילר סוויפט האמריקאי רק מתחיל להירגע, והנה מתחממת שוב אדל אדקינס הבריטית.

ביום שישי אדל הוציאה את הסינגל החדש שלה, "הלו", ראשון מתוך אלבומה השלישי שייצא בדיוק עוד חודש וייקרא "25", ממש כמו קודמיו "19" ו"21", שמות שניתנו על-פי הגיל שבו כתבה את שירי האלבומים.

אדל, היום בת 27 ואם לילד בן 3, סיפרה שוויתרה על הכללת כמה שירים על אימהות שכתבה לאלבום כי היו "משעממים". היא מספרת שאם קודמו הוגדר על-ידה כאלבום של פרידה, החדש הוא אלבום של השלמה, ובעיקר השלמה עצמית.

ואיך השיר עצמו? לצד השלילה יש בו, תוכנית וסגנונית, משהו כמעט מתבקש, מובן מאליו וצפוי מדי מצד אמנית מובילה שזה רק אלבומה השלישי. אבל זה לחן רוצח ומנצח. זו בלדה שמצליחה לקבל גם טיפול עיבודי-הפקתי מינימליסטי יחסית, וגם להציג לראווה את הנכס הכי גדול של אדל: אם היה למישהו שמץ של ספק עד כמה אדל מצוינת כזמרת מבצעת וכמגישת שירים מהמעלה הראשונה, ההגשה הקולית שלה פה היא פשוט אליפות.

מופת של גדולה ואיפוק, ישירות ועומק, יכולות מרהיבות ודיוק רגשי. התחרות על הלהיט הכי גדול של החורף הנוכחי נסגרה ביום שישי.

* ציון: 8