ערוץ 10 מצטרף לארטימדיה לפרסום פרוגרמטי בווידיאו

יואב הלדמן, המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10: "קהל המפרסמים בישראל יקבל חוויית פרסום אופטימלית בתכני הערוץ בדיגיטל, עם כלי טרגוט משופרים ויכולות פילוח מתקדמות"

ארטימדיה (artimedia), המובילה בפיתוח טכנולוגיות פרסום מתקדמות בווידיאו, חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם ערוץ 10, המפעיל את אתר נענע10.

ההסכם יאפשר למפרסמי וידיאו לרכוש צופי אינטרנט מפולחים בתכנים טלוויזיוניים איכותיים מבית ערוץ 10, הכוללים את מיטב תוכניות וסדרות הטלוויזיה הפופולריות של הערוץ, כדוגמת "ערב טוב עם גיא פינס", "גב האומה", "המקור" וכו', כמו גם תוכניות ומהדורות של חדשות 10, תכני וידיאו המופקים עצמאית על-ידי האתר ועוד.

במסגרת שיתוף-הפעולה, כל מלאי הווידיאו של ערוץ 10 בדסקטופ ובמובייל ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה לפרסום פרוגרמטי בתכני וידיאו.

ההסכם כולל הנגשת דאטה על גולשי נענע10 למפרסמים ומשרדי פרסום, אשר יוכלו לרכוש צפיות בזמן אמת, בשיטת Bidding או Guaranteed, דרך ממשק אינטרנטי מתקדם לניהול, מדידה ואופטימיזציה של קמפיינים בווידיאו.

בשנה האחרונה הצטרפו כל שחקני התוכן המובילים באינטרנט הישראלי - ובכללם וואלה!, ynet, מאקו, "גלובס" וספורט5 - לרשת הפרסומית של ארטימדיה. הרשת מנגישה למפרסמים את המלאי הגדול ביותר של צפיות וידיאו עם כיסוי של כ-85% מהצופים במדיית פרימיום באינטרנט הישראלי, בשילוב פורמטים פרסומיים חכמים ויכולות טרגוט מתקדמות.

כך למעשה, המפרסמים מגיעים לקהלים הרלוונטיים ביותר על פני מספר רב של אתרים ומכשירי קצה, ובמקביל חוסכים כסף על חשיפות עודפות עם אפשרות שליטה על כמות ההגשות פר יוניק ברשת (C/F).

"הביקושים לפרסום בתכני פרימיום בדיגיטל הולכים וגדלים יחד עם היכולת הטכנולוגית לייצר קשר ישיר עם הצופה באמצעות דאטה. באמצעות ארטימדיה קהל המפרסמים בישראל יקבל חוויית פרסום אופטימלית בתכני הערוץ בדיגיטל עם כלי טרגוט משופרים ויכולות פילוח מתקדמות", מסר יואב הלדמן, המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10.

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה, הוסיף כי "אנו גאים להוסיף את תכני ערוץ 10, באמצעות נענע10, למהלך להנגשת תכני הפרימיום באינטרנט הישראלי לפרסום פרוגרמטי בווידיאו. המטרה היא לבנות, יחד עם שחקני התוכן המובילים בישראל, פלטפורמה אחת לפרסום וידיאו חוצה מסכים, שתאפשר למותגים לדבר רק עם הצרכנים הרלוונטיים ולסנכרן בזמן אמת בין הקמפיין שרץ בטלוויזיה לדיגיטל".