9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע, זו הפעם השביעית ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח "שוקה", כשהיא בפסטיבל מנסה לשכנע היפים לא לעזוב את שוקה. שיעורי האהדה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת הביטוח ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראות היונים המזוהות עם המותג, כשהן בכלוב בגן חיות מנסות לשכנע אמא של ילד קטן לעשות ביטוח. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהיםב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10%.

באומן-בר-ריבנאי, נציין, הכניס לדירוג השבועי שתי פרסומות נוספות - של סופר-פארם ושל קפה נמס עלית.

קמפיין הפרסומות של מפעל הפיס (חיש-גד), באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

לדברי איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, הדירוג השבוע מבטא את תחילתה של עונת החורף, בכך שישנו ריכוז גבוה של פרסומות לביטוחים ולחברות תקשורת.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 517 (לעומת 484 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים זהה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-40.7 מיליון דולר (לעומת כ-39.8 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות
 אהובות