המשפחתית הפופולרית של סובארו: כך ייראה הדור הבא

חדש על הכביש: סובארו מציגה את האימפרזה קונספט עליה יבוסס הדור הבא של המשפחתית הפופולרית של היצרן היפני, וגם חושפת דגם קרוסאובר קומפקטי חדש ■ צפו בווידאו

מהנדסי פוג'יטסו של סובארו הציגו בתערוכה החשובה בטוקיו את הסובארו אימפרזה קונספט שנראית קרובה יותר לעולם המציאותי. המכונית הסדרתית תגיע בשנה הבאה כמודל 2017 ותהיה הראשונה בדור המכוניות החדשות של סובארו כחלק מתוכנית ארוכת טווח שנקראת פרומיננס 2020 שנחשפה בשנה שעברה.

בסובארו מפנים את תשומת הלב שלנו למכונית הזאת ואומרים כי היא מבשרת את השינוי בעיצוב כל שאר הדגמים של החברה בעתיד. סובארו לא נידבה יותר מדי פרטים אך אנחנו יכולים לספר לכם כי המכונית בעלת חמש הדלתות נמתחת לאורך 4 מטרים ו-40 ס"מ, רוחבה 188 סנטימטרים וגובהה מטר ו-42 ס"מ. בסיס הגלגלים שלה הוא 2.67 מטרים וכמו האימפרזה הנוכחית היא מיועדת לחמישה נוסעים.

שינוי הקונספט לחמש דלתות הוא הדבר החשוב בשלב זה ונראה כי המכונית תמשיך לקבל את המנועים ותיבות ההילוכים הקיימות וגם הנעה היברידית. סובארו כבר הראתה בעבר דגמי קונספט יפים שהפכו למאופקים יותר בגרסאות הסדרתיות, אנחנו מקווים שהפעם סובארו יישארו נאמנים לעיצוב הזה.

נישאר לעוד רגע עם סובארו שחשפה גם את דגם הויזיב קונספט, דגם קרוסאובר קומפקטי וחמוד המצויד במנוע טורבו בנזין קטן ומערך סוללות בהנעה היברידית. עוד תמצאו בויזיב את מערכת ההנעה הכפולה של סובארו שעברה שדרוג טכנולוגי לשיפור יעילותה. לדעת פרשנים, הויזיב לא יגיע לפסי הייצור בעתיד וכל יעודו הוא להציג את הרעיונות שיוטמעו בדור הבא של הסובארו פורסטר ואולי גם את מה שנקבל בדגם האסיובי הגדול הבא של סובארו שיהיה היורש של הסובארו בי9 טרייבקה שלא קצר הצלחה עולמית כפי שציפו ממנו אך ניתן להבין כי סובארו לא זנחה את קטגוריית דגמי האסיובי הגדולים.