התפתחות בחקירה נגד החברה בבעלות תא"ל במיל' גל הירש

המשטרה פשטה על עיריית ראשל"צ ותפסה מסמכים ומחשבים, זאת במסגרת החקירה בחשד כי חברת דיפנסיב שילד של הירש, שהיה מועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה, זכתה שלא כדין במכרז לניקוי חוף הים של ראשל"צ ממוקשים

האם תת-אלוף במיל' גל הירש הולך ומסתבך? התפתחות בחקירת המכרז התפור לכאורה של חברת דיפנסיב שילד שבבעלות הירש. היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה פשטה היום (ב') על עיריית ראשון-לציון וביצעה חיפוש במקום שבמהלכו תפסה מסמכים ומחשבים. פעולות דומות בוצעו על-ידי המשטרה בחברות פרטיות במרכז הארץ.

הפעולות מבוצעות במסגרת החקירה בחשד כי חברת דיפנסיב שילד שבבעלותו של הירש, שהיה מועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה, זכתה שלא כדין במכרז לניקוי חוף הים של ראשון-לציון ממוקשים. הפרשה נחשפה בערוץ 2.

לפי החשד, דיפנסיב שילד של הירש זכתה במכרז בהיקף של כ-13 מיליון שקל. נזכיר כי הירש היה המועמד המועדף לתפקיד המפכ"ל על-ידי השר לביטחון פנים, גלעד ארדן. ואולם, לבסוף הוא לא נבחר לתפקיד בעקבות לחץ ציבורי שהתעורר נגד המינוי, בין היתר בגין מעורבותו של הירש בחברות ליצוא נשק וכן בעקבות הביקורת שנמתחה עליו בשל תפקודו הלקוי לכאורה כמפקד במהלך מלחמת לבנון השנייה.