הסטארט-אפ הישראלי Fiverr מגייס 60 מיליון דולר

בסה"כ גייסה החברה, שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת לפרילנסרים להציע שירותים כמו איורים, קריינות או תרגומי מסמכים במחיר של 5 דולר, סכום של 110 מיליון דולר ■ המנכ"ל: "הכסף עשוי לשמש לצמיחה אגריסיבית - כולל אפשרות לרכישת חברות מתחרות"

חברת הסטארט-אפ הישראלית Fiverr, שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת להציע לפרילנסרים עבודות שונות תמורת 5 דולר כמו איורים, קריינות, תרגומים ועוד, גייסה 60 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות האוסטרלית Square Peg Capital, שבכיריה ביקרו לאחרונה בישראל. לצד הקרן האוסטרלית, לקחו חלק בסבב גם המשקיעים הקודמים, בהם הקרנות בסמר, אקסל ו-Qumra Capital לצד המשקיעים הפרטיים גיא גמזו ויונתן קולבר. בסך-הכול גייסה חברת פייבר 110 מיליון דולר.

בחברה ציינו כי הגיוס ישמש את החברה כדי להרחיב את פעילות השיווק שלה ולהציע את הפלטפורמה האינטרנטית המצליחה שלה ליותר ויותר פרילנסרים ברחבי העולם.

פייבר גם הודיעה כי היא תאפשר לראשונה לספקים בפלטפורמה שלה להציע את שירותיה בסכום שעולה על 5 דולר, כפי שהיה עד קודם. "זה ישנה לחלוטין את הדרך שבה המוכרים שלנו מציעים את השירותים שלהם", נמסר מהחברה, שרושמת כמיליון עסקאות מדי חודש, ושנבחרה בעבר למקום הראשון ברשימת החברות המבטיחות של "גלובס".

"התחלנו את Fiverr כדי להוכיח שאפשר להביא את עולם השירותים היצירתיים של פרילנסרים לאינטרנט ולהפוך את האפשרות לרכוש את השירותים הללו בצורה פשוטה כמו לרכוש טלוויזיה אונליין", אמר מיכה קאופמן, מנכ"ל החברה ומי שהקים אותה לצידו של שי ויניגר. "היום, אנחנו רואים יותר פרילנסרים שמעבירים את העסק שלהם לאונליין, מה שמושך את תשומת הלב של משקיעים ומקפיץ את הגודל הכולל של המרקטפלייס שבנינו לגבהים חדשים".

עוד הוסיף קאופמן ואמר כי "הגיוס האחרון הוא הוכחה יוצאת דופן לחזון שאנחנו מביאים למציאות. הגיוס משותפים חדשים וקיימים יעזור לנו להתרחב גיאוגרפית, להתחרות על טאלנטים, להוציא אפשרויות חדשניות ולצמוח בצורה אגרסיבית יותר כחברה עם אפשרות לרכוש עסקים מתחרים בתחום שלנו".