ועידת ישראל לעסקים: אפקט הדומינו של הטרור העולמי

בדיון מיוחד שיתקיים בוועידת ישראל לעסקים 2015, יעסקו בנושאים כגון האם המזרח-התיכון משנה פניו? מה הן ההשלכות הביטחוניות-כלכליות על ישראל? ■ ועידת ישראל לעסקים תתקיים בת"א ב-6-7 בדצמבר 

קרבות דאעש בסיני / צילום: רויטרס
קרבות דאעש בסיני / צילום: רויטרס

התהפוכות במזרח-התיכון מערערות את היציבות האזורית הרגישה מטבעה, וכך כל תרחיש כמעט גורר תגובה, בשיטת אפקט הדומינו, במדינות האזור. האם המזרח-התיכון משנה פניו? מה הן ההשלכות הביטחוניות-כלכליות על ישראל? איך ישפיע הטרור העולמי על ישראל ועל כל האזור? שאלות אלה ואחרות יידונו בוועידת ישראל לעסקים שתיערך ב-6-7 בדצמבר בת"א.

בדיון מליאה מיוחד בנושא המזרח-התיכון, יעסוק בנוסף בתרחישים מדיניים- ביטחוניים, והיבטים כלכליים, בהשתתפות מומחים בינלאומיים. התפוררותה של סוריה, השינויים במאזן הכוחות האזורי, הסכם הגרעין עם איראן, עליית כוחות רדיקליים חדשים, כמו ארגון הטרור דאע"ש, המאיימים על עתיד האזור כמו גם על מדינות העולם, גורמים לעליית החששות הביטחוניים, אך אולי יוצרים גם הזדמנויות אזוריות מדיניות.

בדיון ישתתפו בין היתר, השגריר צ'רלס ריס, סגן נשיא, מכון המחקר Rand, לשעבר דיפלומט בשגרירות ארה"ב בבגדד ושגריר ארה"ב ביוון, מייקל סינג, מנכ"ל, Washington Institute למדיניות המזה"ת. לשעבר יועץ אסטרטגי, The White House. אהוד יערי, פרשן לענייני המזה"ת, חדשות ערוץ 2.

לפרטים נוספים ולהרשמה לוועידת ישראל לעסקים 2015 לחצו כאן 

ועידת ישראל לעסקים לוגו - אנגלית
 ועידת ישראל לעסקים לוגו - אנגלית

 

דאע"ש / צילום: רויטרס
 דאע"ש / צילום: רויטרס