זארה שכרה 5,000 מ"ר בקניון שיוקם במחלף גלילות

טווח המחירים בקניון "בלו מול" שתקים קבוצת קנדה ישראל נע סביב 250 שקל למ"ר לחנויות של אלפי מ"ר וסביב 500 שקל למ"ר לחנויות קטנות של מאות מ"ר

הבלו מול / הדמייה: סטודיו 84
הבלו מול / הדמייה: סטודיו 84

עסקאות ראשונות בקניון "בלו מול" שעומד לקום סמוך למחלף גלילות בתל-אביב ולהיפתח בסוף 2018: חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר חתמה אמש (א') על הסכם להשכרת שטח של 5,000 מ"ר עם קבוצת זארה ישראל בראשות ג'ואי שוובל, בהם תוקם חנות דגל של זארה בשטח 2,500 מ"ר, ובשטחים הנוספים יוקמו חנויות נוספות של הקבוצה דוגמת פול אנד בר, ברשקה ומסימו דוטי.

שוכרים נוספים בקניון הם הסטופ מרקט, ומגעים מתקיימים עם חברות נוספות כמו H&M המעוניינת לשכור שטח של 3,000 מ"ר, ואדידס המעוניינת בשטח של 500 מ"ר.

מחירי השכירות בקניון המתוכנן נעים סביב 250 שקל למ"ר לחנויות גדולות של אלפי מ"ר וסביב 500 שקל למ"ר לחנויות קטנות.

קניון "בלו מול", שיוקם על קרקע בת 37 דונם ותוכנן על-ידי האדריכל משה צור, יכלול 30 אלף מ"ר שטחי מסחר ב-3 מפלסים, ומעליו יוקם מבנה לדיור מוגן. קנדה ישראל הגישה בקשה להיתר בנייה, ועל-פי הערכות החברה העבודות להקמת הפרויקט צפויות להתחיל בשנה הבאה, והקניון צפוי להתאכלס בסוף 2018.

הקניון יוקם סמוך לים על קרקע הממוקמת מערבית לפרויקט המגורים "בלו" שהקימה קנדה ישראל ושהתאכלס לאחרונה. חזית הקניון תפנה אל כביש החוף, כאשר בין הקניון לשכונת המגורים יוקם פארק.

סמוך למועד הקמת "בלו מול" בסוף 2018, צפויה גם קבוצת ביג בשיתוף אלייד להקים את קניון ביג פאשן סמוך לסינמה סיטי, שיתחרה בקניון "בלו מול". זאת בנוסף לתחרות שתהייה לשני הקניונים בקניון רמת-אביב, קניון ארנה וקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, שהיקף פעילותם צפוי להיפגע מכניסת שני הקניונים החדשים.