יאיר לפיד: הנה 6 הוכחות טריות לכך שהמדינה מתפוררת

גל הטרור, אורן חזן, ינון מגל - וראש ממשלה שלא אכפת לו ■ הטקסט של יאיר לפיד לא יותיר אתכם אדישים

יאיר לפיד / צילום: תמר מצפי
יאיר לפיד / צילום: תמר מצפי

יו"ר מפלגת יש עתיד ח"כ יאיר לפיד מפרסם היום תחת הכותרת "איך נראית התפוררות" שש הוכחות טריות לאותה "התפוררות" של המדינה לטענתו.

גל הטרור ממשיך להלום ביישובי ישראל, ח"כ אורן חזן (הליכוד) עורר סערה נוספת כשלעג לח"כ קארין אלהרר, ינון מגל מתמודד עם טענות להטרדות מיניות - וזו רק רשימה חלקית. להלן הדברים שכתב היום לפיד:

"ישבתי אתמול מאוחר בלילה במליאת הכנסת וראיתי את נתניהו ובוגי, בעיצומה של אינתיפאדת הסכינים, מצביעים נגד חיילי ולוחמי צה"ל ומבטלים את השוויון בנטל.

"ראיתי ח"כ מהקואליציה לועג לח"כית הטובה ביותר בכנסת ישראל על כך שהיא נכה בכסא גלגלים בעוד ראש הממשלה שומע ושותק, השרה לשוויון חברתי שומעת ושותקת, יו"ר הכנסת שומע ושותק.

"ראיתי את הצעירה בחברות הכנסת, רק בת 30, רק חודשיים ח"כית, נמנעת מלהצביע על תיקון לחוק שהיא בעצמה הציעה. הציניקנים אמרו לה ש"ככה זה, ואין ברירה" וניצלו לרעה את העובדה שהיא אינה יודעת שזה לא חייב להיות ככה, ותמיד יש ברירה.

"ראיתי ח"כ שהוא טייס בחיל האוויר, שהפגין איתי יחד בעד השוויון בנטל, שאמר בתקשורת רק כמה שעות קודם שיצביע נגד החוק, נעלם מן המליאה יחד עם מצפונו.

"ראיתי ח"כ חרדי קורא בזילזול 'כיפונת' לכיפה שעל ראשו של אלעזר שטרן, אלוף בצה"ל, גיבור ישראלי, אדם דתי שזקן מעטר את פניו מפני שהוא עדיין בשלושים על מות אימו.

"ראיתי ראש ממשלה שכבר לא אכפת לו".