לירן חג'בי החל לעבוד כמנהל מכירות בתנובה

חג'בי, מג"ד בגבעתי, הורשע בהתנהגות שאינה הולמת קצין במסגרת הסדר טיעון, לאחר שנחשד בהטרדה מינית של מאי פטאל ■ ענה למודעת דרושים של תנובה ועבר את המיונים הרגילים

לירן חג'בי / צילום: חדשות 2
לירן חג'בי / צילום: חדשות 2

רס"ן במיל' לירן חג'בי, מג"ד גדוד צבר בגבעתי שנחשד בהטרדה מינית של החיילת מאי פטאל, מונה למנהל מכירות בחברת תנובה והחל בעבודתו שם.

חג'בי מונה לתפקיד אחרי שענה על מודעת דרושים של תנובה ועבר את המיונים הרגילים. חג'בי ימשיך לעבוד בתנובה בעבודת שטח שאותה החל לפני כשבועיים.

התפקיד אליו מונה חג'בי נחשב זוטר יחסית בחטיבת המכירות של תנובה. בראש החטיבה מכהן סמנכ"ל, מתחתיו יש מנהלי סחר, מתחתם ישנם מנהלי ערוצים, אחרי כן מנהלי מרחבים, ומתחתם - מנהלי המכירות.

חג'בי, שהגיע לדרגת סא"ל בגבעתי, הורד לדרגת סרן והודח מצה"ל לאחר הרשעתו בהתנהגות שאינה הולמת קצין במסגרת הסדר טיעון. במסגרת הסדר הטיעון שנחתם עמו בחודש יוני הורשע חג'בי ב-5 סעיפים של התנהגות בלתי הולמת כלפי מאי פאטל, שהתלוננה כי הטריד אותה מינית במשך תקופה ארוכה.

במשפטו סירב חג'בי להתנצל בפני פטאל ואמר לאחר הרשעתו: "אני מקבל את החלטת בית המשפט. יש פה התנהגות בלתי הולמת ורק זה. אני רוצה לומר שהאירוע הזה הוא מעל הראש שלי, יש כאן אירוע הרבה יותר מורכב עם גורמים אינטרסנטיים מול הצבא. במלחמה הזאת הכדורים עוברים דרכי. זה יצא מכל פרופרוציה".

חג'בי הוסיף אז: "הדבר שהכי חשוב לי להגיד זה שאשתי, משפחתי וחבריי הקרובים נשארו אתי ומכירים את פרטי הפרטים. בעיקר אשתי, שהולכת אתי באש ובמים ולא סתם. כשיגיע היום אני אדבר".