רני רהב עלה לתקוף את אורן חזן - ונקלע לאמבוש אייל גולן

לאחר שעמית סגל התעקש לעמת אותו בגל"צ עם מקרה אייל גולן, הטיח רהב במראיין השני, מפקד גל"צ ירון דקל: "יש לכם בתחנה עניין עם אייל גולן, ואתה יודע את זה! אולי כדאי שתטפל בזה"

רני רהב / צילום: יוסי כהן
רני רהב / צילום: יוסי כהן

איש יחסי הציבור רני רהב עלה הבוקר (ה') לריאיון בגלי צה"ל אצל ירון דקל ועמית סגל, כדי לדבר על עצומה להרחקת אורן חזן מהכנסת.

הריאיון, עם זאת, תפס כיוון שונה לגמרי, לאחר שסגל אמר לרהב: "איך אתה יכול לדרוש להרחיק את חזן מהכנסת - ולא מוכן להגיד מילה רעה על הלקוח שלך, אייל גולן, שקיים יחסי מין עם בחורות צעירות בחדר בדירה, כאשר אביו, שהביא את הבחורות, נמצא בסלון?".

סגל התכוון לעדויות של אייל גולן במשטרה, שנחשפו לאחרונה. בעדויות אלה שואל החוקר את גולן: "כשבוצעו המעשים המיניים, היכן היה אבא שלך?", וגולן עונה: "בסלון לידנו". החוקר שואל עוד: "כמה זמן נמשך האקט המיני?", וגולן עונה: "3 דקות, אבל עצרתי אותה".

בשלב זה של הריאיון הטיח רהב בדקל, מפקד גלי צה"ל: "יש לכם בתחנה עניין עם אייל גולן, ואתה יודע את זה! אולי כדאי שתטפל בזה כמפקד גלי צה"ל. הציבור שומע ושופט את מה שאתם עושים עכשיו. בחיים לא תשמע ממני מילה טובה על אבא של אייל; אתם פופוליסטים שמתעסקים בפרשה סגורה".