נבחרה שוב לאהובה ביותר: הפרסומת של 9 מיליון

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח ישיר מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע, זו הפעם ה-12 ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן- שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח "שוקה", כשהיא אוכלת את הדפים של הצעת לקוח. שיעורי האהדה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.1%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראות היונים המזוהות עם המותג כשהן בצבא ומדברות על ביטוח. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10%.

קמפיין הפרסומות של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את התחרות על ליבו של הצרכן בתחום הבשר, ובעוד הפרסומת של שופרסל עם הבשר המיובא מארגנטינה הצליחה להיכנס למדד - הפרסומת של המותג המתחרה לבשר "ללא זריקות" לא נכנסה למדד.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 586 (לעומת 564 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-40.8 מיליון דולר (לעומת כ-43.1 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות
 אהובות