קבוצת RGE מתחזקת: מעלה ערוץ ילדים חדש בהוט

הערוץ החדש ימותג כהרפתקאות ואקשן לגילאי 4-10

קבוצת התוכן RGE מעלה ערוץ ילדים נוסף לחבילת הילדים של חברת הכבלים. ל"גלובס" נודע כי הערוץ, ששמו עדיין לא נסגר סופית, ימותג כערוץ "אקשן והרפתקאות" לילדים בגילאי 4-10.

המהלך מפתיע, שכן קבוצת RGE בהובלתו של מודי פרידמן הייתה בין הגורמים המעטים בשוק שסירבו לקחת חלק בהליך המכרזי של חברת הוט, במסגרתו ביקשו לבחון מחדש את היצע ערוצי הילדים ולבחון אילו מהם ישודרו במסגרתה.

קבוצת RGE היא ספק משמעותי לחברת הכבלים הוט, כמו גם לחברת הלוויין yes ולמיזם סלקום TV. היא מחזיקה במותגי ערוץ ספורט 5, בערוץ הילדים ובערוץ לוגי, ובמהלך השנה האחרונה רכשה את ערוץ 10 והגדילה את כוחה בשוק.

בחודשים האחרונים עלתה המתיחות בין קבוצת RGE, בבעלות לן בלווטניק, אביב גלעדי ומשפחת רקנאטי, לבין חברת הוט, עם הגעתו של מועד חידוש החוזה להפעלתו של ערוץ הילדים.

ל"גלובס" נודע כי בין הגופים התקיימה התמחרות, בדומה לזו המתקיימת ערב סגירת כל חוזה בשנים האחרונות כשברקע המכרז שהוציאה הוט. חברת הכבלים דרשה הפחתת מחיר מצד ערוץ הילדים, ואילו פרידמן סירב ואף איים למנוע שימוש בשירות ה-VOD של ערוץ הילדים וטען לזכויות בו.

על-פי גורמים בשוק, בסופו של דבר ויתרה חברה הכבלים על הדרישה להפחתה, אך דרשה העלאת ערוץ נוסף מבית RGE.

ערוץ הילדים החדש, שמוגדר "קצבי ומהיר", ישדר מדי יום בין 6:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה. בין התוכניות המובילות של הערוץ יהיו מותגי אנימציה כמו "ווינקס", "יו-גי-הו!", "בייבלייד", ו"גורמיטי", המשודרים היום בערוץ הבית של ערוץ הילדים ונחשבים פופולריים בקרב הצופים הצעירים.

בחברת הכבלים וב-RGE לא הגיבו לידיעה.