צפו: כך תזמינו בקלות טיסות לחו"ל במחירים שוברי שוק

עידן השמיים הפתוחים יצר מציאות חדשה בשמי ישראל, כששלל חברות תעופה מתחרות על ליבו של הצרכן הישראלי עם מחירים שוברי שוק ■ הכירו את השיטות הטובות ביותר לטוס במחיר רצפה לכל יעד בעולם

צ'ק אין, טיסה, מטוס/ צילום: צאטרסטוק
צ'ק אין, טיסה, מטוס/ צילום: צאטרסטוק

לפני כשנתיים וחצי נחתם הסכם "שמיים פתוחים" בין ישראל לאיחוד האירופי, הסכם המאפשר למגוון רחב יותר של חברות תעופה לבצע טיסות נכנסות ויוצאות מישראל ליעדים רבים באירופה. כך למעשה הוגברה התחרותיות, נחתכו המחירים, והנוסע הישראלי נחשף לעולם הלואו-קוסט.

אותן טיסות מוזלות מוותרות על מספר אלמנטים בשירות לטובת מחיר אטקרטיבי, או במילים אחרות - את הסנדביץ' כבר תביאו מהבית.

מהר מאוד צצו להם אתרי השוואת מחירים שונים שמטרתם לסייע ללקוח המבולבל למצוא את דרכו בסבך ההצעות האטרקטיביות. אחד מהם שגם עשה הרבה רעש בזמן האחרון הוא אתר "טרווליסט" מבית גוליבר. האתר פועל בשיטת מדד מחירים אישי המאפשר לנוסע לעקוב אחר שינויי המחירים של החופשות אותם חיפש ולהבין טוב יותר מתי זול או יקר יותר לטוס.

אבל הוא כמובן לא היחיד. חברת הסטארט-אפ הישראלית סמרטאייר השיקה גם היא לא מזמן אתר ייעודי לנושא אשר מחבר את כל סוגי הטיסות, טיסות סדירות, צ'רטר ולואו-קוסט, באופן המאפשר לכם לבחור טיסת הלוך ולראות אונליין את כל אופציות החזור הרלוונטיות, למשל לטוס בהלוך עם חברת לואו-קוסט ולחזור עם חברה סדירה, בהתאם למחיר הנוח ביותר, לשעה הנוחה ולקונקשיין.