לוח בסימן שאלה

הגיע הזמן שהרגולטור יגן גם על לוח השידורים, שסובל משינויים תכופים מדי

מה משדרים הערב אחרי החדשות בערוצים 2 ו-10?

הערב (א') הייתה אמורה לעלות בערוץ 10 עונה חדשה לתוכניתו של אמנון לוי "פנים אמיתיות" (אליה נתייחס מחר, כלומר בהנחה שסוף סוף תגיע לשידור), אלא שפעם אחת הורחבו החדשות בגלל אירועי הטרור בפריז, פעם שנייה רצו לראות איך תשובץ "הישרדות" החזקה בערוץ 2 המתחרה - ומשראו כי לא טוב (הערב - גם "הישרדות" וגם כדורגל בערוץ 1), היא נדחתה למחר (ב').

אגב, יכול להיות שאפילו עכשיו לא נאמרה עדיין המילה האחרונה, שכן למרות שלוחות השידור של רשת מבטיחים לנו חפירה ארוכה בסוגייה ההישרדותית "לאן נעלם עומר?" (מדובר ב"אנליסט" שמצליח להפגין שיקול-דעת מוטעה כמעט בקשר לכל נושא, עד שמתחשק לשלוח אותו לייעוץ מקצועי).

יש מצב שאם בני יהודה תוליך במחצית על מכבי תל-אביב, ובערוץ 2 יזהו בריחה של הצופים (בעיקר באזור באר שבע) לכיוון ערוץ 1, הם ישמרו את הפואנטה לפרק הבא של "הישרדות" ויחתכו לתוכנית הצודקת והמעייפת של מיקי חיימוביץ'.

הפיסקה האחרונה הייתה כמובן הגזמה מכוונת, אבל הגיע הזמן שהרגולטור, שנעמד על רגליו האחוריות בכל פעם שעולה באפו ניחוח "הפרה" שקנס בצידה, יתחיל להגן לא רק על התכנים, אלא גם על לוח המשדרים שלנו. שיכריח, נניח, את הזכיינים השונים לפרסם לוח משדרים שמותר לשנות, לכל המאוחר, עד שבוע לפני השידור, אלא אם אירע משהו מסדר הגודל של מלחמה למשל.

גם ככה מספיק קשה לנו לנחש מתי תסתיים מהדורת החדשות הערב, עכשיו להוסיף עליה גם את המתח באשר לזהות התוכנית שתשודר אחריה?