אחרי הבלאק פריידי מגיע ה"סייבר מאנדיי" - וחגיגת הקניות לא עוצרת. בכלי התקשורת בארה"ב מדווחים כי ביום הקניות המיוחד שחל אתמול (ב') קרסו אתרי אינטרנט מובילים, ואזלו מלאים של מוצרים פופולריים.
המכירות צפויות להיות גבוהות ב-12% לעומת אשתקד, ולעמוד על 2.98 מיליארד דולר - שיא לסייבר מאנדיי. בינתיים, חלק מהאתרים של הרשתות המובילות קרסו, כמו למשל אתר רשת טרגט.
לפי נתוני חברת Adobe Systems, המספקת מידע שיווקי דיגיטלי, המלאי של 13 מתוך 100 המוצרים הכי פופולריים ב"סייבר מאנדיי" אזל במהירות.
"הצרכנים מתלהבים מהסייבר מאנדיי, ויש באזז גדול יותר מהבלק פריידיי", אמרה לסוכנות רויטרס אנליסטית ב-Adobe Digital.
נוכח התנפלות הקונים נרשמה איטיות בקניות המקוונות גם בפייפאל וגם באתרי האינטרנט של חברות מובילות כמו ויקטוריה סיקרט ו-Foot Locker. כך, מיום שישי האחרון בו חל הבלאק פריידי ועד אתמול בלילה בזבזו הקונים בארה"ב 11 מיליארד דולר לקראת עונת החגים - עלייה של 15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. סמארטפונים וטאבלטים הם המנצחים הגדולים של עונת הקניות ומהווים 28% מסך המכירות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.