רשת הכבלים האמריקאית שואו טיים רכשה את הסדרה "Dark Net"

את הסדרה, שעוסקת בדמויות המנהלות אורח חיים דיגיטלי פרובוקטיבי, יצר איש העסקים מתי כוכבי ■ בתוך כך, אולפני הרצליה מכרו את סדרת הדרמה "לאהוב את אנה" לאולפני סוני בארה"ב

רשת הכבלים האמריקאית שואו טיים תשדר סדרה דוקומנטרית חדשה פרי פיתוח ישראלי, שעוסקת בדמויות המנהלות אורח חיים דיגיטלי חריג ופרובוקטיבי. את הסדרה, תחת השם "Dark Net", יצר איש העסקים מתי כוכבי. כוכבי הוא בעליה של חברת AGT international, המתמחה בפתרונות אנליטיקה מתקדמים לעידן "האינטרנט של הדברים".

כוכבי יצר את הסדרה בעזרת צוות תחקירנים, יוצרים ומומחי רשת ישראלים ואמריקאים של חברת המדיה Vocativ, שגם בראשה הוא עומד. מדובר בפלטפורמת חדשות, העושה שימוש בכלים טכנולוגיים ושיטות לניתוח ועיבוד מידע מעולם המודיעין.

לדברי כוכבי, "הסדרה 'Dark Net' חושפת את השוליים של הרשת, ואיך הם נהפכים למרכזיים ומשפיעים. מטרת הסדרה היא להדליק נורות אזהרה ולעורר מחשבה ודיון על הגבולות המיטשטשים בין חירויות הפרט, אובדן הפרטיות, גבולות החוק והמוסר ומוסכמות חברתיות בעידן הטכנולוגי שמשנה את חיינו - לטוב ולרע". הסדרה, בת 8 פרקים, תעלה לשידור בארה"ב בחודש ינואר.

בתוך כך, הצלחה נוספת למחלקה הבינלאומית של אולפני הרצליה, עם מכירת סדרת הדרמה "לאהוב את אנה" ששודרה בעבר בערוץ 10 לאולפני סוני בארה"ב, שיעבדו את הסדרה לשוק האמריקאי. את עסקת המכירה ניהלה המחלקה הבינלאומית של אולפני הרצליה, שבראשה עומדת טליה שחר.