CR7 מלונאות: רונאלדו משקיע 40 מיליון דולר במלונות בוטיק

שחקן הכדורגל העשיר בעולם נכנס לתחום המלונאות: הודיע כי יקים ביחד עם קבוצת המלונאות פסטאנה 4 מלונות בוטיק, בפורטוגל, ספרד וניו-יורק ■ המלונות החדשים ימותגו תחת השם "CR7"

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד / צלם: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד / צלם: רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו, כוכב קבוצת הכדורגל ריאל מדריד, הוא דוגמן, פרזנטור של מגוון מוצרים - וכעת גם איש עסקים שמשקיע בתחום המלונאות. "תמיד חלמתי שיהיה לי מלון משלי", אמר כוכב הכדורגל בן ה-30 בראיון ל-CNBC. זאת לאחר שהודיע אתמול כי הוא משקיע יותר מ-40 מיליון דולר ב-4 מלונות בוטיק שיוקמו ע"י קבוצת המלונאות פסטאנה, אחת מקבוצת המלונאות והתיירות הגדולות ביותר בפורטוגל.

מלונות הבוטיק החדשים של רונאלדו ימותגו תחת שם המותג של רונאלדו -"CR7" וייפתחו ב-4 ערים מרכזיות שקשורות לחייו. מלון אחד ייפתח בעיר הולדתו פונצ'אל, פורטוגל; המלון השני ייפתח בליסבון, העיר הראשונה שבה הוא החל לפרוח כשחקן כדורגל מקצועי; המלון השלישי יוקם במדריד, העיר של הקבוצה שבה הוא משחק בשנים האחרונות, והסניף האחרון ייפתח  בניו-יורק, שם הוא מתכנן לשחק במסגרת ליגת ה-MLS, בשלהי הקריירה שלו. במסגרת ההסכם, רונאלדו יהיה בעל מניות  מרכזי בקבוצת פסטאנה.

ההשקעה של רונאלדו בתחום המלונאות היא הראשונה מחוץ לתחומים הרגילים שבהם הוא משקיע את הונו - אופנה ומוצרי ספורט. עם זאת, לפני חודשים אחדים רכש פנטהאוז במנהטן עבור 18 מיליון דולר

הונו של רונאלדו נאמד בכ-223 מיליון דולר והוא דורג השנה כשחקן הכדורגל העשיר בעולם.