מנהל המחשוב במשרד התקשורת: פיטרו אותי לא כדין

אופיר שלום לב ארי, שהועזב באופן מפתיע לאחר שנה בלבד בתפקיד, פנה לנציבות ולנתניהו כדי לחזור לתפקיד ■ המשמעות: לא ניתן יהיה למנות לתפקיד מישהו אחר במקומו, והמשרד, שממילא סובל מבעיות מחשוב קשות, יישאר במצב זה בעתיד הקרוב

אופיר שלום לב ארי, מנהל אגף המחשוב של משרד התקשורת שהועזב באופן מפתיע לאחר שנה בלבד בתפקיד, הגיש תלונה על פיטורים שלא כדין ופיטורים לא ענייניים לראש הממשלה בשבתו כשר תקשורת ולנציבות שירות המדינה, ודורש לבטלם.

המשמעות היא שכל עוד לא מתבררת התלונה, לא ניתן יהיה למנות לתפקיד מישהו אחר במקומו, והמשרד, שממילא סובל מבעיות מחשוב קשות, יישאר במצב זה בעתיד הקרוב.

מנהל אגף המחשוב הועזב לפני מספר שבועות על-ידי תמי לשם, מנהלת אגף משאבי אנוש במשרד התקשורת, שהיא גם האחראית על נושא המחשוב - לאחר שהגיעה למסקנה כי הוא אינו מתאים לתפקיד.

בניגוד לדעתה, לא מעט בכירים במשרד שוכנעו כי מדובר באיש מקצוע שבהחלט עשה עבודה טובה, וניכר שיהיה מסוגל להוציא לפועל פתרונות לבעיות רבות שיש במשרד ושנסחבות כבר שנים. את התלונה הגיש עו"ד עמית בן גל המייצג אותו.

נסביר כי המדינה חייבת בתום לב-מוגבר, ולכן טענתו כי הפיטורים נעשו משיקולים לא ענייניים עשויים לגרור עיכובים רבים במינוי מחליף. בינתיים, עד היום אי-אפשר לפנות לאגף הספקטרום בדואר אלקטרוני אלא רק בפקס, עובדי המשרד לא יכולים לעבוד מרחוק בגלל בעיות אבטחה וגיבוי, ולכן נפגעת עבודת המשרד.

ממשרד התקשורת נמסר: "הנושא מטופל בהתאם לכללי התקשי"ר וניהול משאבי אנוש בשירות המדינה".