קב' חג'ג' מגבשת קבוצה לרכישת מתחם רשות השידור בת"א

המיזם, שייקרא "מגדלי הטמפלרים" אם חג'ג' תזכה במכרז, ממוקם בצד המערבי של מתחם שרונה, סמוך לשלושת המגדלים שהקימה גינדי החזקות, ודומה בהיקפיו למיזם של גינדי

הדמיית המיזם שמציעה קבוצת חג'ג' בשרונה שבתל אביב / הדמייה: משה צור
הדמיית המיזם שמציעה קבוצת חג'ג' בשרונה שבתל אביב / הדמייה: משה צור

לאחר שרשות מקרקעי ישראל פירסמה מכרז לשיווק קרקע בשרונה בתל-אביב, שאותה מפנה רשות השידור, הודיעה היום (ד') קבוצת חג'ג' בבעלות צחי ועידו חג'ג' כי בכוונתה להתמודד במכרז, ולשם כך החלה בשיווק הפרויקט העתידי.

רוכשי הדירות יממשו את העסקה רק אם הקבוצה תזכה במכרז שצפוי להיסגר בעוד חודש בקירוב. הקרקע נמצאת בבעלות רשות השידור, משרד הביטחון ועיריית תל-אביב ונחשבת מבוקשת ביותר בשל מיקומה.

חג'ג' משווקת מיזם בן 3 מגדלי מגורים בני 24 קומות הכוללים 324 דירות, שיוקמו מעל 3 קומות מלון בשטח 8,000 מ"ר וקומת מסחר בשטח 2,300 מ"ר. הדירות ייהנו משירותי המלון. המיזם, שייקרא "מגדלי הטמפלרים" אם חג'ג' תזכה במכרז, ממוקם בצד המערבי של מתחם שרונה, סמוך לשלושת המגדלים שהקימה גינדי החזקות, ודומה בהיקפיו למיזם של גינדי.

בשל מיקומו בצד המערבי של שרונה ייהנו הדירות מנוף פתוח אל הים החל בקומה השישית. המיזם, שאותו תכנן בעבור חג'ג' האדריכל משה צור, יכלול דירות בנות 3-6 חדרים. המחיר ההתחלתי של דירות במיזם מוערך על ידי המארגנים ב-2.5 מיליון שקל.

קבוצת חג'ג' מסרה כי בכוונתה לסגור כבר בימים הקרובים מחיר סופי לבנייה מול קבלן מבצע מוביל, על מנת שתוכל לתת מחיר סופי לנרשמים. עוד נמסר כי הבנייה תמשך 4 שנים בקירוב.

לפני שבוע זכו החברות קנדה ישראל ואקרו נדל"ן במכרז שפירסמה רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע בפינת הרחובות קפלן וליאונרדו דה ויצ'י הממוקמת מול הקרקע של רשות השידור, תמורת 830 מיליון שקל. הקרקע מיועדת להקמת שני מגדלים בני 44 קומות כל אחד, ו-330 דירות.