יוניון מדיה מרחיבה פעילות בדיגיטל ופותחת את UNION HEAD

החברה תיפתח בשותפות עם בעלי חברת YELLOW HEAD, שי כרמי וגל בר, ותנוהל ע"י צחי מנצור, מי שהיה מנכ"ל חברת הדיגיטל של יוניון

פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock
פרסום דיגיטלי אייפד טכנולוגיה / צילום: shutterstock

חברת המדיה יוניון מרחיבה פעילותה בתחום הדיגיטל לעולמות ה-BI והאנליזה תחת המיתוג UNION HEAD. החברה החדשה שהוקמה מתמחה במדיה מנוהלת (בורסות פרסום אוטומטיות), דאטה ואנליזה. החברה החדשה הוקמה בשותפות עם שי כרמי וגל בר, בעלי חברת הדיגיטל הבינלאומית YELLOW HEAD. 

כרמי ובר נחשבים לאנשי המדיה המנוהלת מהטובים בישראל, וברזומה שלהם רשומה קדנציה ניהולית בחברת הגיימינג 888. את החברה המשותפת שלהם, שפעלה עד עתה בעיקר בחו"ל, הקימו לאחר פרישתם מ-888.

קיראו עוד ב"גלובס"


YELLOW HEAD מחזיקה כיום תקציבי מדיה מנוהלת בהיקף כספי של כ-130 מיליון שקל, ובין לקוחותיה נמנים פלייטיקה, 888, טינדר ועוד.

לניסיון של השניים בתחום הגיימינג (תחום שנחשב למתקדם ביותר בתחום המדיה המנוהלת) אמור להיות חלק חשוב בהצעת הערך שמתיימרת החברה לתת ללקוחותיה, זאת מעבר לתחומים המתבקשים של איסוף דאטה וכדומה.

את החברה המשותפת ינהל צחי מנצור, מי שהיה מנכ"ל חברת הדיגיטל של יוניון.

לדברי מנצור, "UNION HEAD נבנתה אחרי מחקר ממושך שבחן את הצרכים של הלקוחות שלנו, אופי צריכת המדיה של הצרכנים, הגולשים והמשתמשים וצפי התפתחות המדיה הדיגיטלית לשנת 2020. UNION HEAD שמה לעצמה למטרה, מעבר להגעה ליעדי מדיה מתקדמים והחזר השקעה מצוין בכל קמפיין - להפוך כל קמפיין מאמצעי למטרה ליצירת מאגר מידע חכם ומתקדם על הלקוחות שלנו, אופי צריכת המדיה שלהם והקשר שלהם למותגים שלנו. מידע זה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ואנליזה, יוצרים את מאגר המידע החשוב ביותר ללקוחות שלנו אודות הצרכנים שלהם ויוצרים תשתית לתקשורת ישירה ומדידה ברמות שלא שהיו עד כה בשוק".