לראשונה: קולגייט קנתה זמן פרסום באירוע הסופרבול

החברה תנסה לקדם מסר סביבתי הנוגע לבזבוז מים בזמן שמצחצחים שיניים

קולגייט / צילום: רויטרס
קולגייט / צילום: רויטרס

חברת קולגייט תפרסם לראשונה בסופרבול. חברת משחות השיניים קנתה ספוט פרסום באירוע השיא של עולם הפרסום האמריקאי שייערך בפברואר הקרוב. הפרסומת תעלה לאוויר במחצית השנייה.

הכיוון המפתיע של הפרסומת הוא הקו הפרסומי שנבחר להוביל אותה. במקום לדבר על המוצר עצמו, מנסה החברה להעביר מסר סביבתי הנוגע לחיסכון במים.

הפרסומת, תחת הכותרת "SAVE WATER", מנסה להעביר את הפוקוס למיליוני הגלונים של מים שמבוזבזים מדי יום, בזמן שאנשים לא סוגרים את הברז כאשר הם מצחצחים שיניים.

מדובר באדפטציה של פרסומת של החברה שעלתה בדרום אמריקה בשנה שעברה, אשר נשאה את אותו מסר. המהלך ילווה בקמפיין מדיה חברתית אשר ידגיש את העובדה שמדי יום מבזבז האמריקאי הממוצע 4 גלונים של מים, כאשר הוא אינו סוגר את הברז.

על-פי הערכות, מלאי הפרסום של הסופרבול אזל לחלוטין. המשחק' שישודר ב-CBS, צפוי לשבור את שיאי הצפייה בארה"ב. המחיר הממוצע של ספוט עומד השנה על 5 מיליון דולר. ב-5 עונות הפוטבול האחרונות בארה"ב, המחיר שנדרש עבור 30 שניות בשידור הסופרבול עלה בממוצע של 11.1% בשנה.

רשת CBS, שתשדר מלבד הסופרבול באותו שבוע גם את טקס הגראמי' יצאה לאחרונה במהלך שיווקי נרחב. המטרה היא להגביר את הבאזז סביב שבוע השידורים המיוחד ולהמריץ את המפרסמים לרכוש זמן פרסום במהלכו.

בכיר ברשת אמר כי "אנחנו מאמינים שיש קשר ישיר חובבי מוזיקה לחובבי ספורט. יהיו אוהבי מוזיקה שיעברו גם לצפות במשחק וגם חובבי ספורט שיביעו עניין במוזיקה. אנחנו מחכים לקהל שיצפה באירועים הגדולים של פברואר".

כמה שווה ספוט בסופרבול
 כמה שווה ספוט בסופרבול