כזה עוד לא ראיתם: הצצה למלון בוטיק חדש באמצע הים

נוף מרהיב של 360 מעלות של ים מסביב ומקום שמציע חוויה יוצאת דופן לנופשים בו: הצצה למגדל ייחודי בלב ים שנקנה במחיר מציאה והוסב לבית-מלון ייחודי שכמוהו טרם ראיתם

צ'ק אין, מלון בוטיק בלב יםFrying Pan Tower /צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין, מלון בוטיק בלב יםFrying Pan Tower /צילום: מתוך הוידאו

אם חוויתם בחייכם שמירה על מגדל, מנותקים מכל אדם, ודאי גם בכם חלפה המחשבה שלכאן לא תרצו לשוב יותר. אבל מסתבר שיש אנשים שחושבים בדיוק ההפך. The Frying Pan Tower היא למעשה תחנת משמר חופים שהוסבה לבית-מלון וממוקמת כ-54 ק"מ מהחוף של צפון קרוליינה בארצות-הברית.

תחנת משמר החופים ממוקמת מחוץ לגבולות ארצות-הברית, ועדיין נמצא בה זרקור גדול שיכול לסמן לספינות כשהן עוברות את הגבול, אולם כבר אין בו צורך. בשנת 2010 הפך המגדל, עם כניסתן של מערכות מכ"ם מתוחכמות, לפחות רלוונטי, והוא ננטש סופית, עד שבשנת 2010, כשריצ'ארד ניל, מהנדס תוכנה מצפון קרוליינה, ראה את המפרט של המגדל באתר מכירות עודפים של הממשלה ורכש אותו במכירה פומבית ב-85,000 דולר בלבד.

כך יצא לדרכו פרויקט השיקום למגדל, שאגב ממוקם מעל לשונית שמורה, אליה מגיע אחת לכמה זמן מגוון של כרישים, להנאתם של צוללנים אמיצים במיוחד.

אחת הדרכים להגיע למקום היא באמצעות מסוק, כשבמקום ישנו כמובן מנחת מסודר.

החופשה בפריינג-פן טאוור מתאימה במיוחד לאלה מכם שאוהבים לדוג או לצפות בכוכבים, כשבין לבין תוכלו כמובן לשכב על ערסל בכל שעה של היום וליהנות מבריזה שתעטוף אתכם ב 360 מעלות.

העלות לאדם היא 498 דולר ל-3 ימים ושני לילות, כשכל הארוחות כלולות במחיר במתכונת של מטבח פתוח.