שרה נתניהו: על אף דיווחי התקשורת - העם רואה את האמת

אשת ראש הממשלה אמרה את הדברים לתוכנית "חי בלילה" שתשודר הערב בערוץ 2 ■ "קמפיין הבחירות די התמקד בי, כאילו שום דבר אחר לא קיים"

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, מותחת ביקורת על מסע הבחירות האחרון של מתנגדי בעלה. "הקמפיין של הבחירות היה מאוד קשה עבורי ועבור בעלי", אמרה נתניהו לנדב בורנשטיין בשיחה שתשודר הערב (ד') בתוכנית "חי בלילה" של זכיינית ערוץ 2 קשת.

על-פי הציטוטים שהגיעו לידי "גלובס" נתניהו אמרה כי "הוא (הקמפיין - ל"א) די התמקד בי, כאילו שום דבר אחר לא קיים. כפי שאתה יודע, גם לאחרונה אני לא כל-כך מתפנקת על-ידי התקשורת".

השיחה התקיימה לאחר שנתניהו התבקשה להעניק פרס במסגרת תחרות "סולמית (#) הזהב", תחרות פרסים שמקיימת התוכנית בין הסיפורים הבולטים ברשתות החברתיות במהלך השנה. נתניהו הגישה את פרס "סיפור השנה ברשתות החברתיות" למה שזכה לכינוי "מאבק החיילים הרעבים", בו נטלה חלק. לאחר הגשת הפרס, שאל מגיש התוכנית את נתניהו מספר שאלות.

השיחה אמנם צולמה לאחר שנודע כי נתניהו תיחקר תחת אזהרה בפרשת מעונות ראש הממשלה, אולם השתתפותה סוכמה לפני שהוחלט על חקירתה, ועל כן נתניהו הבהירה מראש כי לא תתייחס לעניין החקירה.

כשבורנשטיין העיר לנתניהו בהמשך לדבריה על התקשורת, "אנחנו מדווחים את האמת. כשקורים דברים אנחנו מדווחים" - השיבה אשת ראש הממשלה: "אתה יודע שזה לא כל-כך נכון, והאמת בסוף יוצאת. ואני שמחה שהעם, על אף דיווחי התקשורת, רואה את האמת".

נתניהו התייחסה גם לסרטון שצילמה במהלך מערכת הבחירות עם מושיק גלאמין, במהלכו סייר במעונה הרשמי של משפחת נתניהו. לדבריה, "האמת היא שאני לא האמנתי שתוך זמן כל-כך קצר יהיו כל-כך הרבה תגובות. חשבתי שזה יהיה מעניין, אבל לא עד כדי כך. והאמת שהמפגש שלי עם מושיק היה מאד-מאד נעים וכיפי, ואנחנו חברים טובים מאז, ובאמת כל מה שהיה שם זה אמת לאמיתה".

 

עוד אמרה נתניהו בנושא כי גלאמין עלה לקומה הפרטית, והוסיפה: "מפאת הפרטיות הוא לא רצה לצלם שם, אבל הוא התבטא כמה פעמים שאפילו יש שם חלקים יותר גרועים מאשר החלקים שלמטה, בטוח לא יותר טובים". 

מהפקת "חי בלילה" נמסר כי "הגברת נתניהו תגיש את אחד הפרסים בתחרות "# הזהב" שתשודר הערב ב'חי בלילה'. התיאום נערך טרם הפרסום אודות חקירת המשטרה, ולבקשתה סוכם כי לא תישאל על הפרשה".