וייס וסופרין יקימו מגדל משרדים בבני-ברק בכ-360 מיליון שקל

לודג'יה העניקה אופציה לקבוצת רכישה לרכישת המגרש ב-68 מיליון שקל ■ הקבוצות וייס וסופרין חתמו על האופציה להקמת מגדל משרדים נוסף בן 27 קומות במתחם העסקים

מגרש לודז'יה/ צילום:griffin
מגרש לודז'יה/ צילום:griffin

קבוצת סופרין, וקבוצת וייס הודיעו היום (ה') כי חתמו על אופציה עם חברת הנדל"ן לודג'יה השקעות, לרכישת זכויות במגרשים במתחם הרחובות ז'בוטינסקי ומצדה בבני-ברק שבבעלות לודג'יה. במסגרת ההסכם יקבלו סופרין ו-וייס אופציה ללא עלות, לתקופה של שנה, המתייחסת לחלק מסוים מהשטח.

על הקרקע ההיסטורית, הנמצאת בבעלות לודג'יה, נותר כיום מבנה תעשייתי ישן בשטח של כ-4,500 מ"ר שעם הקמת הפרויקט צפוי להיהרס. על התב"ע המאושרת, הזכויות במגרש מאפשרות, בשלב זה, בניית מגדל משרדים בן כ-27 קומות מעל קומת מסחר.

סופרין ו-וייס יארגנו בתקופת האופציה קבוצת רכישה במסגרתה יציעו שטחי משרדים באומדן עלות שמתחיל לטענתן ב-5,950 שקל למ"ר. הקבוצות מעריכות כי אומדן עלות הקמת הפרויקט כולו יסתכם בכ-360 מיליון שקל. את הפרויקט מתכננים משרד יסקי מור סיוון אדריכלים ומלווים משפטית משרד עו"ד פישר בכר חן וול אוריון ושות'.

צחי סופרין, מנכ"ל קבוצת סופרין: "החתימה על הסכם האופציה הינה המשך ישיר לאסטרטגיה לפיה אנו פועלים להרחיב את הפעילות העסקית וצבר הפרויקטים במתחם ה-BBC המתפתח אשר נהנה מביקושים גבוהים בשנים האחרונות. לראייה, עליית המחירים באזור והיכולת לגבש קבוצות רכישה נוספות למתחמים סמוכים כפי שעשינו ברכישת הקרקע מידי הכשרת היישוב, להקמת מגדל משרדים ומסחר בגובה 40 קומות שבנייתו החלה".

רוני וייס, יו"ר ובעלים קבוצת וייס: "השבוע הנחנו את אבן הפינה לפרויקט נוסף של הקבוצות במתחם ה-BBC 'מגדל הכשרת היישוב'. את שטחי המשרדים במגדל, שעלות הקמתו יסתכם בלמעלה מחצי מיליארד שקל, שיווקנו בהצלחה במסגרת קבוצת רכישה בתוך חודשים ספורים בלבד".