סוף עונת התפוזים: פרטנר נפרדת רשמית מהמותג אורנג'

סיום ההתקשרות מגיע לאחר שנים של עבודה משותפת, וזאת בעקבות המשבר שפרץ על רקע דבריו של מנכ"ל פראנס טלקום, סטפן רישאר, שמתח ביקורת חריפה על ישראל

אורנג' לוגו / צילום: יחצ
אורנג' לוגו / צילום: יחצ

חברת פרטנר  הודיעה היום (ג') רשמית על סיום ההתקשרות עם חברת אורנג' העולמית. סיום ההתקשרות מגיע לאחר שנים של עבודה משותפת, וזאת בעקבות המשבר האחרון שפרץ על רקע דבריו של סטפן רישאר, מנכ"ל פראנס טלקום המחזיקה במותג אורנג'.

רישאר מתח ביקורת על מדיניות ישראל ואמר שהיה מוכן להפסיק את שיתוף-הפעולה עם פרטנר ולעזוב את ישראל מיד אם היה יכול, בגלל סיבות פוליטיות. בהמשך רישאר ביקר בישראל והביע חרטה על דבריו.

מההודעה ניתן ללמוד כי פרטנר תשתמש במותג אורנג' בזמן הקרוב, אך יש להניח כי פרטנר תבחר במותג חדש בזמן הקרוב ולא תמשוך את ההחלטה זמן רב.

אורנג' משלמת 40 מיליון אירו כפיצוי לפרטנר, בכמה תשלומים רבעוניים, וכעת, כאשר הצדדים החליטו על היפרדות, היא תשלם עוד 50 מיליון אירו בעקבות סיום ההתקשרות בעוד שנה.

מחברת אורנג' העולמית נמסר כי היא מקבלת את החלטתה של חברת פרטנר לסיים את הסכם רישיון המותג ולמתג מחדש את פעילותה, בהתאם לתנאי ההסכם שנחתם בין החברות ביוני האחרון. חברת אורנג' העולמית תמשיך להשתמש במותג שלה בישראל בהשקעות המתמשכות שלה בחדשנות טכנולוגית ובחברות סטארט-אפ ישראליות.