סיום ההתקשרות מגיע לאחר שנים של עבודה משותפת, וזאת בעקבות המשבר שפרץ על רקע דבריו של מנכ"ל פראנס טלקום, סטפן רישאר, שמתח ביקורת חריפה על ישראל
זו ההכנסה הראשונית שתנבע לפרטנר כפיצוי על דבריו של מנכ"ל אורנג' העולמית - על פני 8 רבעונים ובסך-הכול 40 מיליון אירו ■ אם יוחלט על היפרדות סופית, פרטנר תקבל מאורנג' עוד 50 מיליון אירו על פני 8 רבעונים
אחרי שנתניהו סירב לאפשר לסטפן רישאר להיפגש עם השגריר בצרפת וקרא לו להגיע לארץ כדי להסביר את דבריו, מנכ"ל ענקית התקשורת נחת בנתב"ג
לאחר שנתניהו דחה את ניסיונותיו של סטפן רישאר להסביר את דבריו השנויים במחלוקת בפני השגריר בצרפת ואף קרא לו להשמיעם בישראל, החליט מנכ"ל אורנג' להיענות להצעה
(עדכון) - מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר, אמר מוקדם יותר היום: "אנחנו בישראל כדי להישאר", והוסיף כי אורנג' לא תומכת בחרם
(עדכון) - המותג העולמי מבקש לשים סוף לפעילותו בישראל - יום אחרי ההתבטאות הקשה של מנכ"ל אורנג' העולמית סטפן רישאר ■ פרטנר: "לפראנס טלקום אין זכות לסיים את ההסכם מטעמי נוחות"
פרטנר חייבת להיערך להתנתקות מהמותג אורנג'
לא מן הנמנע כי בעקבות דבריו של מנכ"ל אורנג' העולמית, תחליט פרטנר שזו העת הנכונה לבטל את הסכם השימוש במותג ■ צעד נוסף שנשקל בחברה: הגשת תביעת נזיקין נגד פראנס טלקום, בעלת המותג אורנג'
ממשלת צרפת, שמחזיקה ברבע מהזכויות בחברה, נמצאת תחת לחצים לסיים את הקשר שלה עם פרטנר בשל פעילותה בהתנחלויות ■ מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו: "אנו מצרים על הדברים" ■ חיים סבן: "איומים לא ירתיעו אותי"
פראנס טלקום עברה בצרפת תהליך דומה לזה שחווה כעת חברת הסלולר המקומית פרטנר, הכולל הקשחת רגולציה וכניסת מתחרים ■ את מי עדיף להחזיק בתיק ההשקעות?
אחד הגורמים שהוזכרו היום כרוכש אפשרי של מניות פרטנר היא חברת התקשורת France Telecom ■ בשוק ההון העריכו כי מדובר בשמועה בלבד, וכי את העליות במניה הניעו ספקולנטים
הערכות: המשקיע עשוי לאסוף מניות נוספות דרך הצעת רכש לציבור כדי להגיע לשליטה שווה בחברה ■ לפי גורמים בשוק ההון, פראנס טלקום, בעלת המותג אורנג', היא אחת החברות שמוזכרות ■ המטרה העיקרית של בן-דב: צמצום חובות
החברות הגיעו לסיכום על התמלוגים שתשלם פרטנר עבור השימוש במותג אורנג' ■ תוכל לרכוש ציוד קצה דרך פראנס טלקום וכן להיעזר בה בשירותי תקשורת בסלולר ובתקשורת הנייחת
קסוויר קוטור, סמנכ"ל התוכן של אורנג' צרפת, מעריך כי התוכן שאנו מכירים עומד להשתנות באופן דרמטי - הוא יהפוך להיות יותר חברתי ויגיע אלינו בכל זמן ועל כל מסך
חברות סלולרסלולרפרטנר