Socially של שחר רז פותחת את 2016 עם שני תקציבים חדשים

סוכנות הסושיאל מרקטינג קיבלה את תקציב המדיה החברתית של אימג'ן גרופ, חברת ההפקות של רינה קטש מהשטיח המעופף; ואת תקציב הסטארט-אפ Ethoos, שמבצע ניתוח אישיות והתאמה פרסונלית למגוון תעשיות

Socially, סוכנות הסושיאל מרקטינג של שחר רז, קיבלה לידיה את תקציב המדיה החברתית של אימג'ן גרופ, חברת ההפקות של רינה קטש מבית השטיח המעופף. החברה מתמחה בהפקת אירועי חברה, טיולי אינסנטיב וכנסים מקצועיים עבור החברות הגדולות במשק.

Socially - המתמחה בבנייה וניהול של קהילות סביב הפעילות העסקית של לקוחותיה תוך שימוש ברשתות חברתיות, קידום ממומן ויצירת תוכן מקורי - זכתה גם בתקציב הסטארט-אפ הישראלי Ethoos. הסטארט-אפ, שנוסד על-ידי יגאל ושגיא ורדי, פיתח פלטפורמה דיגיטלית המסוגלת לנתח את אישיות המשתמש ולבצע בתוך שניות התאמה פרסונאלית עבור אותו משתמש במגוון רחב של תעשיות כגון השמה, דייטינג, פרסום ועוד. Socially תבנה ל-Ethoos אסטרטגיה שיווקית, ותסייע במיתוג, הוצאה לפועל של פעילויות הסושיאל, הפרפורמנס ושיתופי-הפעולה בארץ ובחו"ל.