פינוי בינוי ענק באור עקיבא: כ-1,750 דירות ב-16 מגדלים

היקף הפרויקט של קבוצת תדהר וחברת "נסא התחדשות ובניין" נאמד בכ-2 מיליארד שקל ■ הפרויקט יוצא לדרך לאחר שכ-94% מבעלי הדירות חתמו על העסקה

עסקת פינוי בינוי גדולה באור עקיבא יוצאת לדרך - קבוצת תדהר וחברת "נסא התחדשות ובניין" חתמו בסוף השבוע האחרון על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו יפונו כ-355 דירות בשכונת שז"ר הממוקמת במערב אור עקיבא, ובמקומן תוקם שכונת מגורים חדשה שתמנה כ-16 מגדלי מגורים בני כ-22 קומות כל אחד ותכלול 1,750 דירות בסך הכל.

הפרויקט יוצא לדרך כעת, לאחר שכ-94% מבעלי הדירות חתמו על העסקה.

במסגרת הפרויקט, יהרסו הבניינים המיושנים (בניינים טוריים ברובם בני 3-4 קומות) והתשתיות הרעועות של שכונת שז"ר, הפרוסים על שטח של כ-118 דונם, ותחתם תבנה שכונת מגורים חדשה שתכלול מתחם קניות, בילוי ופנאי חדש בשטח של כ-5,000 מ"ר, גני ילדים ומעונות יום, טיילת חדשה ותשתיות המותאמות לקליטת מאות התושבים החדשים. בנוסף, יוכשרו וישופרו מבני הציבור הקיימים בשכונה ובכלל זה - בית ספר יסודי, בית ספר תיכון, מרכז ספורט קהילתי, מגרש כדורסל ובית כנסת.  

בימים אלו מקדמת נסא, באמצעות משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף ואדריכל אלי פירשט ממשרד האדריכלים אדם מזור פירשט, תיקון של התב"ע, אשר קיבלה תוקף לאחרונה, והוצאת היתר בנייה למתחם, במטרה להתחיל את עבודות ההריסה והבנייה של השכונה בשנת 2017. היקף הפרויקט נאמד בכ-2 מיליארד שקל.

העסקה קודמה באמצעות עו"ד שמוליק לכנר מנשיץ- ברנדס ועו"ד גיל הירשמן, מטעמה של נ.ס.א ומשרד עורכי הדין עמית פולק מטלון באמצעות עו"ד עפרה כהן ושירן גבע, מטעמה של תדהר.