שוב זה קורה: תזוזת עורכי דין בכירים בין הפירמות הגדולות

לאחר הצטרפות מחלקת המיזוגים והרכישות של צלרמאיר-פילוסוף בראשות עו"ד דוני טולידאנו, הבוקר נודע כי עו"ד ג'וני פינקלשטיין, ועמו מחלקת המימון של תדמור יובל לוי ושות', עוברים לארדינסט בן-נתן ■ עו"ד אלון זיו, שותף בהרצוג פוקס נאמן, יצטרף בקרוב לתדמור יובל לוי ושות' ויוביל את מחלקת המימון ומימון הפרויקטים

גיורא ארדינסט ורמי בן נתן / צילום: איל יצהר
גיורא ארדינסט ורמי בן נתן / צילום: איל יצהר

בפעם השנייה ב-24 שעות מודיע משרד עורכי הדין ארדינסט, בן-נתן, טולידאנו ושות' על מיזוג, המערב "חטיפת" מחלקה ממשרד מתחרה.

לאחר הצטרפותה אתמול של מחלקת המיזוגים והרכישות של משרד צלרמאיר-פילוסוף בראשותו של עו"ד דוני טולידאנו, הבוקר (ג') מודיע המשרד כי עו"ד ג'וני פינקלשטיין ועמו מחלקת המימון של משרד תדמור יובל לוי ושות', לרבות עורכת הדין תני זהבי, עוברת לשורות ארדינסט.

עו"ד גיורא ארדינסט בירך את המצטרפים ומסר "הצטרפותם של ג'וני ומחלקתו היא המשך ישיר לכוונתנו למצב את משרדנו בחזית האיכות המקצועית של עורכי הדין בישראל - בכל תחום שהוא".

עו"ד ג'וני פינקלשטיין נפרד משותפיו במשרד הקודם: "תני ואני נפרדים, מקצועית, מחברים טובים עימם הלכנו כברת דרך לא מבוטלת בשנים האחרונות - דודי תדמור היה מדריך וחבר, והמשרד אותו הקים שימש לנו בית. אנו מקווים כי הקשר האישי בינינו ושיתוף-הפעולה יימשכו".

עוד מסר פינקלשטיין כי הוא בטוח בהצלחת שילוב הכוחות עם משרד ארדינסט. "המיזוג יבסס את המשרד כדומיננטי במגוון רחב של תחומים", מסר.

עו"ד דודי תדמור אמר כי "משרד תדמור ושות' קם רק לפני 10 שנים, והוא מצוי מאז בתנופת צמיחה יוצאת דופן. המיזוג מלפני שנה של משרד תדמור עם משרד פרופ' יובל לוי, מהוותיקים והמקצועיים בישראל, חיזק מאד את שני המשרדים, שהפכו במהלך השנה החולפת ליחידה אורגנית גדולה, חזקה ודינאמית. אנו שמחים בשותפות שלנו וגאים בה.

"רבים הצטרפו למשרדנו לאורך השנים, רבים עוד יצטרפו, ומטבע הדברים יש מעת לעת עורכי דין הבוחרים להמשיך את דרכם במסגרת אחרת. זאת אנו מכבדים. צוות משרד תדמור ושות' פרופ' לוי ושות' מצוי בחזית מקצוע עריכת הדין בישראל, ואנו נמשיך לשרת את לקוחותינו, הרבים והמובילים, בכל תחומי פעילותנו המתרחבת, כולל בתחום מימון הפרויקטים בו יש שינויים בצוות המחלקה.

"אנו מברכים את עו"ד אלון זיו, שותף במשרד הרצוג, פוקס, נאמן, שיצטרף בקרוב למשרדנו ויוביל את מחלקת המימון ומימון הפרויקטים במשרדנו. אלון מתמחה בייצוג לקוחות ישראלים ובינלאומיים בעסקאות מימון ומימון פרויקטים, לרבות ב-10 שנותיו כעורך דין במשרדים מובילים בתחום זה בארצות-הברית. אלון מתמחה גם בעסקאות מימון בנקאי, מימונים מובטחי נכסים, אג״ח, מזאנין ועסקאות LBO. חבר לשכות עורכי הדין בישראל ובניו-יורק, אלון הוא בוגר בהצטיינות יתרה של אוניברסיטת קולומביה בניו-יורק ושל אוניברסיטת תל-אביב. את התמחותו עשה בבית המשפט העליון".

תדמור הוסיף כי "את המחלקה יוביל אלון זיו יחד עם עו"ד אפרת שפירא-אורן ועורכי הדין הבכירים במחלקה, עידן הירשברג ובני נשפיץ. אפרת שפירא-אורן היא בעלת ניסיון עשיר בתחום מכרזי התשתיות ומימון הפרויקטים, בו היא מלווה פרויקטים מרכזיים מזה שנים, לרבות בתחומי ההתפלה, תחבורה ואנרגיה. אפרת סיימה תואר ראשון במשפטים בהצטיינות יתרה מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני מאוניברסיטת ניו-יורק, והיא מתמחה גם בתחום דיני הבריאות בו היא מלווה את אסותא מרכזים רפואיים. בעבר עבדה כ-8 שנים עם עו"ד חנן מלצר, עד מינויו לשופט בית המשפט העליון.

"עידן הירשברג ובני נשפיץ הם השכירים הבכירים במחלקת מימון פרויקטים, המוסיפים ללוות את לקוחותיה. הם בעלי ניסיון רב בתחום, וביחד עם הצוות המוביל במחלקה ימשיכו ללוות את לקוחות המשרד בתחום מימון הפרויקטים ולספק להם - כתמיד - שירות מעולה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר".

ממשרד הרצוג פוקס נאמן נמסר: "אנו מאחלים לעו"ד זיו הצלחה רבה בהמשך דרכו ומשוכנעים כי המקצועיות והניסיון שצבר בהרצוג פוקס נאמן ילוו אותו גם בביתו החדש".