ההיי-טק הישראלי ממשיך לרתוח: זרטו גייסה 50 מיליון דולר

החברה, הפועלת בתחום מחשוב הענן, נמנתה על החברות המבטיחות של "גלובס" לשנת 2015

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

חברת זרטו (Zerto) הישראלית, שפיתחה פתרונות להתאוששות של ארגונים מאסונות והעברת מידע בין מרכזי נתונים וירטואליים ועננים, גייסה 50 מיליון דולר, בהובלת הקרן האמריקאית IVP. בנוסף, החברה הודיעה על גידול של למעלה מ-100% בהכנסותיה, זו השנה הרביעית ברציפות.

גיוס ההון יתמוך בהמשך פיתוחם של מוצרים להגדלת הגמישות של תשתיות ענן היברידיות מוגדרות-תוכנה, לטובת פשטות האימוץ והשימוש באותן תשתיות בידי מנהלי עסקים במגוון רחב של ענפי תעשייה. IVP היא קרן הון סיכון המתמקדת בחברות בשלבים מתקדמים, ועם הצלחותיה הבולטות נמנות חברות טכנולוגיה מוכרות כמו נטפליקס וטוויטר.

IVP הובילה את סבב הגיוס שכלל משקיעה חדשה נוספת, Access Industries, דרך הזרוע הישראלית שלה, כלל-טק. עם השלמת הסבב הנוכחי, סך ההון שגייסה זרטו מגיע ליותר מ-110 מיליון דולר, ויאפשר לחברה להמשיך בתנופה שצברה עם 2,200 לקוחותיה במגוון ענפי תעשייה, בנוסף לרשת של 250 ספקי שירותי ענן ו-900 מפיצים.

החברה הוציאה לאחרונה את גרסה 4.0 של מוצר הדגל שלה, Zerto Virtual Replication. הגרסה החדשה מספקת ניוד ושכפול נתונים בין תשתיות, כך שהיא מסייעת לארגונים ליישם אסטרטגיה של היערכות לטכנולוגיות עתידיות על ידי בניית תשתיות מרכזי נתונים לסביבות פרטיות, היברידיות וציבוריות, לרבות Amazon Web Services בהתאם לצרכים העסקיים. המוצר גם מסייע לחברות שירותי ענן להגדיל את הכנסותיהן על ידי הצעת התאוששות מאסון כשירות (DRaaS) כחלק מתשתית כשירות (IaaS).

זרטו הוקמה במהלך 2010 על ידי האחים זיו ועודד קדם. האחים הסבירו בעבר ל"גלובס" את הפתרון שלה: "חברות תלויות במסד הנתונים שלהן ובלעדיו הן מתקשות לתפקד. במקרה שבו מרכז הנתונים קורס, הלקוחות עלולים לברוח למישהו אחר. חברות מתמודדות עם הקושי הזה בעזרת הקמת אתר נוסף. אם אתר אחד נופל - עוברים לשני. זרטו פונה לחברות שעושות שימוש במחשבי ענן מרוחקים. "אם פעם היית אומר שהשרת הזה מתחבר לדיסק ההוא ומריץ אפליקציה כזו או אחרת, היום כבר אי-אפשר לעשות שיוך שכזה כי זה משתנה דינמית. אנחנו מספקים גם את ההעתקה של המידע והאפליקציות, וגם את השכבות של האוטומציה והניהול ותהליכים שונים".

החברה מעסיקה ברחבי העולם כ-300 עובדים ועד כה גייסה כ-110 מיליון דולר.

IVP הובילה את סבב הגיוס שכלל משקיעה חדשה נוספת, Access Industries, דרך הזרוע הישראלית שלה, כלל-טק, לצד משקיעים קיימים נוספים בהם 83North הישראלית. עם השלמת הסבב הנוכחי, סך ההון שגייסה זרטו מגיע ליותר מ-110 מיליון דולר, ויאפשר לחברה להמשיך בתנופה שצברה עם 2,200 לקוחותיה במגוון ענפי תעשייה, בנוסף לרשת של 250 ספקי שירותי ענן ו-900 מפיצים.