זה מה שיעזור? כחלון ייפגש מחר עם יו"ר ועד עובדי מגה

(עדכון) - לפני שנה תקף כחלון את לפיד ונתניהו בגלל המשבר במגה

משה כחלון / צילום: אוריה תדמור
משה כחלון / צילום: אוריה תדמור

רשת מגה קורסת, והבוקר (ב') קיבל בית המשפט את בקשתה להקפאת הליכים ל-30 יום, אך שר האוצר משה כחלון שותק בפומבי. השר המגדיר את עצמו "חברתי" לא משמיע קול, בשעה שיותר מ-3,000 עובדים עתידים לאבד את מטה לחמם.

ביממה האחרונה מופץ מחדש סטטוס שכתב בפייסבוק כחלון לפני שנה, אז הוא תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר דאז יאיר לפיד: "רשת מגה צפויה לפטר מאות עובדים. בזמן שבוז'י משנה את קולו, ונתניהו משפץ את ביתו, אנשים מאבדים את כל עולמם. הגלים הראשונים של הצונאמי הכלכלי עושים דרכם לישראל. זו תוצאה ישירה של השנתיים האבודות של ממשלת לפיד-נתניהו - אפס מעשים, אלפי מפוטרים. הם נושאים באחריות, הם צריכים לשלם את המחיר".

כעת, כחלון מסתפק בפגישה שיקיים מחר עם יו"ר ועד עובדי מגה, אלי אייל. מטרת הפגישה כי "להקשיב לעובדים ולבדוק כיצד ניתן לסייע להם בתקופה קשה ומורכבת זו", לשון הודעת השר. בנוסף נכתב בהודעה כי "שר האוצר מבקש לבחון את ההשלכות הצפויות על ענף הקמעונאות בישראל".

לפי שעה לא מתכנן השר להיפגש עם הנהלת מגה או נציגי הבעלים - אלון רבוע כחול. לא ברור מה מטרת הפגישה עם יו"ר ועד העובדים ואילו צעדים מתכוון השר לנקוט כדי לחלץ את מגה מהמשבר.