קבוצת גבאי רכשה מאזורים קרקע באשקלון ב-40 מיליון שקל

 יחד עם עלות פיתוח בסך 5.5 מיליון שקל, שילמה גבאי לאזורים 267 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור ■ היא תקים במקום שני מגדלים בני 21 קומות הכוללים 170 דירות

אלי גבאי / צילום: תמר מצפי
אלי גבאי / צילום: תמר מצפי

קבוצת גבאי הודיעה היום (ג') כי רכשה מחברת אזורים קרקע באשקלון המיועדת להקמת 170 דירות ב-40 מיליון שקל. בנוסף שילמה החברה 5.5 מיליון שקל היטלי פיתוח. הקרקע בת 5 דונם ממקומת בפינת הרחובות ירושלים וקדש בשכונת ברנע במערב העיר. המחיר משקף סך של 267 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור מפותחת.

תוכנית בנין העיר שחלה על הקרקע אותה רכשה קבוצת גבאי ברבעון האחרון של 2015, מאפשרת הקמת שני מגדלים בני 21 קומות כל אחד, שיכללו יחד 170 דירות בנות 3-5 חדרים ודירות מיוחדות. מחיר דירת 4 חדרים יחל ב-1.5 מיליון שקל. את הפרויקט תכנן האדריכל עידו דאובר ממשרד דאובר אדריכלים.

לקבוצת גבאי פרויקט נוסף בשכונת ברנע באשקלון המונה 600 יחידות דיור, ב-11 בניינים בני 14 קומות. החברה שיווקה ואיכלסה כבר שלושה בניינים ובימים אלה משווקת את הבניין הרביעי. פרויקט נוסף שבונומשווקת קבוצת גבאי באשלקון ממוקם בשכונת אגמים וכולל 88 דירות, אותו רכשה הקבוצה כחלק מעסקת רכישת חברת צ. לנדאו לפני כשנה. עורכי הדין שייצגו את קבוצת גבאי בעיסקה מול אזורים הם: שמוליק לכנר ממשרד נשיץ ברנדס אמיר, עו"ד עדי בן אנוש ועו"ד מאיה גבאי - טובול .

אלי גבאי, מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת גבאי מסר כי "אנו ילידי אשקלון וגדלנו בעיר לכן, על אף התרחבות הפעילות של קבוצת גבאי למרכז הארץ ולאזור השרון, מבחינתנו העיר אשקלון היא נמל הבית וכבר הקמנו בה מאות יחידות דיור. לאחרונה נחתם הסכם גג בין משרדי הממשלה לאשקלון, שיהפוך אותה לאחת מששת הערים הגדולות בישראל".

לא מדובר בעסקה הראשונה שמבצעת קבוצת גבאי עם חברת אזורים. בחודש אוגוסט האחרון חתמה גבאי עם אזורים על עסקה לרכישת קרקע בשכונת כפר שלם בתל אביב המיועדת להקמת 267 דירות תמורת 85 מיליון שקל. אלא שהעסקה עלתה על שרטון לאחר שקבוצת גבאי לא העבירה את התמורה לאזורים עד סוף 2015. בקבוצת גבאי הודיעו כי מדובר במגבלה של הבנק על האשראי שנותר לו להעניק עד סוף השנה ועל כן המכשול צפוי להיפתר בתחילת 2016.