קרן בן דוד בשמלת "כלה", משה פרץ על הבמה - "רק" יומולדת

אשת הנדל"ן אירחה אתמול בביתה בסביון 250 מוזמנים לחגיגות יום ההולדת ה-37 שלה ■ על הארוע ניצח המפיק של העשירון העליון, אלירן ברדוגו ■ חיבוק מפויס נרשם בין בן דוד לשותפתה לשעבר, חני הורביץ

קרן בן דוד/צילום:שי שבירו
קרן בן דוד/צילום:שי שבירו

אשת הנדל"ן קרן בן דוד הבינה כבר מזמן שחשיפה היא חלק מהמשחק - ובשנים האחרונות היא עושה זאת בגדול. זה התחיל עם השתתפות בתוכנית "מעושרות", המשיך בזוגיות מתוקשרת עם שרון גל, עד שהשניים החליטו על הפרדת כוחות רגע לפני החתונה. אתמול בערב (מוצ"ש) היא כבר עשתה את זה בענק, במסיבת יומולדת 37 שלא היתה מביישת אף חתונה ענקית, עם 250 מוזמנים ובתקציב של מאות אלפי שקלים.

על הארוע שהתקיים בביתה שבסביון ניצח המפיק של העשירון העליון, אלירן ברדוגו. על הפן הקולינרי היה אחראי קייטרינג אנדיב, ועל הצד האומנותי הופקד הזמר משה פרץ.

קרן, לבושה בשמלה לבנה, כיאה לכלת השמחה, קיבלה את האורחים בהם איש העסקים משה גאון, האדריכל אילן פיבקו שעובד עם בן דוד על פרויקט חדש ואפילו השותפה העסקית לשעבר חני הורביץ. חיבוק מפויס נרשם בין השתיים.

בן דוד התעקשה כי האירוע הוא חגיגת יומולדת בלבד ולא עומד מאחוריו קידום מכירתי. יכול להיות... ובכל זאת, כשכל התקשורת מוזמנת וכולם מצטלמים בזה אחר זה על רקע לוגו החברה ובן דוד לא חוסכת במלים מפרגנות לשותפיה העסקיים, כנראה שמישהי כאן יודעת איך חוגגים יום הולדת בעולם העסקים.