"העסקיות" של מתחם שרונה: הנחות בחנויות בשעות אחה"צ

במסגרת המהלך, המכונה "Full Noon", יוענקו הנחות קבועות בחנויות בשרונה בימי חול בין השעות 12:00-17:00 ■ מנכ"לית שרונה: "אנו מצפים שהמהלך יביא לגידול של 30% בפדיון החנויות באמצע השבוע"

שנה וחצי אחרי שנפתח מתחם שרונה בתל-אביב, מציגה הנהלת המתחם מהלך שמטרתו להגביר את תנועת הקונים בקרב החנויות שבמרחב. המהלך מכונה "Full Noon" ונוצר בהשראת הארוחות העסקיות מתחום ההסעדה, ויעניק הנחות קבועות בחנויות בשרונה בימי חול בין השעות 12:00-17:00.

71 בתי עסק פועלים בשרונה, 47 מתוכם בתי עסק מסחריים של מעצבים מקומיים ומותגים בינלאומיים.

איריס ראור-ברץ, מנכ"לית שרונה, מדגישה כי מדובר במהלך ארוך-טווח, וכי ההנחות שאליהן התחייבו החנויות הן במתכונת של "הנחה על הנחה, כלומר מעבר להטבה שיש בכל אחד מבתי העסק".

לדבריה, "מטרת המהלך היא למנף את התנועה הטבעית הערה בשעות הצהריים בשרונה הודות ל-970 משרדים הממוקמים בסמוך, לדיירי המגדלים וחיילים המשרתים בקריה, כמו גם קבוצות ומטיילים בודדים. אנו מצפים שהמהלך יביא לגידול של 30% בפדיון החנויות באמצע השבוע".

על העובדה שתנועת הקונים מוכיחה כי המבקרים באים לשרונה כדי לאכול ולא כדי לקנות, עונה ראור-ברץ: "במקומות הבילוי והאוכל אנחנו רואים עסקי המזון שמממשים כבר 100% ולפעמים יותר מהפוטנציאל שלהם. עסקי המסחר נמצאים סביב 60%-70% מהפוטנציאל".

מנ"כלית שרונה מציינת עוד כי "באנו לקראת בעלי העסקים עם הפחתות בשכר דירה ובאחוזים מהפדיון. כמו בכל מקום שנולד, אנחנו מבינים שיש עסקים שהם לא נכונים. אם הם לא יראו סימני התאוששות, נטפל בהם בדיוק כמו בכל מקום אחר. אנחנו מדברים על 5% מהעסקים שבהם נדרש שינוי קונספט או שינוי תוכן. זה לא הרבה, וזה תהליך טבעי".