שת"פ: קופיקס תציע מוצרים ב-5 שקלים בסניפי בורגראנץ'

השת"פ, שזכה לשם "ראנץ' cofix", יציע ללקוחות סניפי בורגראנץ' קפה, מאפים, שתייה קלה, מוצרים נלווים ותפריט מצומצם של כריכים חלביים, כאשר המחירים יהיו זהים למחיר קופיקס ויעמדו על 5 שקלים

ימים אחדים לפני ההשקה המחודשת של רשת ברגר קינג בישראל, מכריזות בורגראנץ' וקופיקס על שיתוף-פעולה, במסגרתו יוקמו סניפים ייעודיים של קופיקס בצמוד לסניפי רשת בורגראנץ'.

שיתוף-הפעולה, שזכה לשם "ראנץ' cofix", יציע ללקוחות סניפי בורגראנץ' קפה, מאפים, שתייה קלה, מוצרים נלווים ותפריט מצומצם של כריכים חלביים, כאשר המחירים יהיו זהים למחיר קופיקס ויעמדו על 5 שקלים.

יובל אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ', מסר כי "החיבור בין בורגראנץ' לקופיקס הוא הפתרון האידיאלי עבור משפחות, קהל היעד העיקרי של בורגראנץ', אשר יוכלו ליהנות מכל העולמות בבילוי המשפחתי בקניון במחירים הטובים ביותר ותחת קורת-גג אחת".

"ראנץ' cofix" מיועד בשלב הראשוני לסניפי בורגראנץ' הפועלים כיום בשיטת הזכיינות. הפתרון שמציעות בורגראנץ' וקופיקס הוא האידיאלי עבור אלה המחפשים הקמת עסק חדש בשיטת הזכיינות, כאשר באמצעות ה"ראנץ' קופיקס" יוכלו להיות תחרותיים הן בענף הקפה והן בענף המזון בתוך הקניון.

חיים אהרון, מנכ"ל רשת קופיקס, מסר: "מדובר בשיתוף-פעולה אסטרטגי שעשוי לתרום לפתיחת סניפים נוספים של קופיקס בקניונים ולהרחבת קהל היעד שלנו".

לבורגראנץ' יש היום מעל 70 סניפים, וקופיקס מונה כיום 114 סניפים ברחבי הארץ.